Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@19:20:46 GMT

رنگ سال 2018 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۰۱۲۸

به گزارش پارس نیوز،

رنگ بنفش با سایه ارغوانی را موسسه پینتون رنگ سال 2018 معرفی کرده است. این رنگ الهام گرفته شده از آسمان است. رنگ بنفش با سایه ارغوانی مدت طولانی است که نماد مبارزه با ضد فرهنگ، و درخشندگی هنری است.



 


 

 


 

استفاده از رنگ بنفش در فضاهای مدیتیشن و دیگر مکانهای عمومی ( جوامعی را که در آن جا جمع شده و الهام بخش ارتباطات هستند،، انرژی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاری پریسمی Laurie Pressman می گوید : رنگ سال 2018 خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید می تواند در دنیای طراحی و مد موثر باشد، همانطور که تا به حال بوده است. 
 

 


 

 

موسسه رنگ Pantone

موسسه رنگ Pantone یک سرویس مشاوره در است که پیش بینی روند رنگ های جهانی را ارائه می دهد و شرکت ها را در رنگ در هویت برند و توسعه محصول، برای استفاده و ترکیب رنگ به عنوان یک دارایی استراتژیک توصیه می کند. این شرکت با مارک های جهانی همکاری می کند تا از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود بهره مند شوند در سراسر جهان به عنوان منبع اصلی اطلاعات رنگی از طریق پیش بینی روند فصلی، رنگ سفارشی و توصیه های پالت برای هویت محصول و هویت سازمانی.
 

رنگ سال 2014 الی 2017


 

رنگ سال 2010 الی 2013


 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا

تارنمای هیل در این خصوص نوشت: معترضانی که دیروز شنبه برای پنجمین روز متوالی در دانشگاه ویرجینیا تجمع کرده بودند خواستار خودداری دانشگاه از سرمایه گذاری در شرکت‌های صهیونیستی بودند.

گروه موسوم به «اردوی دانشگاه ویرجینیا در حمایت از غزه» از مدیران دانشگاه خود خواستند فهرست همه سرمایه گذاری‌های خود را افشا کرده و از استفاده از منابع مالی خود برای سرمایه گذاری در موسسه‌های مرتبط با (رژیم) اسرائیل خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان معترض روز جمعه چادر‌های خود را برپا کردند و از بلندگو استفاده می‌کردند که بر خلاف سیاست‌های این دانشگاه بود. اما به گفته مدیران، دانشگاه از پاکسازی آنها در روز جمعه خودداری کرد، زیرا کودکان نیز در جمع آنجا حضور داشتند. باران می‌بارید و اعتراضات «صلح آمیز» بود، اما روز شنبه پاکسازی منطقه آغاز شد.

به گزارش هیل، ماموران پلیس عصر شنبه با باتوم با معترضان برخورد کردند.

جیم رایان رئیس این دانشگاه مدعی شد که دانشگاه متبوعش از آزادی بیان حمایت می‌کند، اما در اجرای سیاست هایش باید مطمئن شود که آزادی بیان «حقوق دیگران را نقض نمی‌کند».

وی افزود: صبح شنبه به معترضان «اخطار نهایی» داده شد، اما آنها آن را «نادیده گرفتند» و افسران بخش پلیس دانشگاه «با درگیری فیزیکی و تلاش برای حمله مواجه شدند».

بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه ها، بازداشت شدگان این دانشگاه به زندان منتقل شده اند.

شبکه خبری‌ای بی سی نیوز نیز ضمن تایید اخبار مربوط به اینکه پلیس مسلح روز شنبه بشدت با دانشجویان معترض برخورد کرد گارش داد که اعتراضات دانشجویی در آمریکا که برخی از آنها به اردو‌های شبانه روزی تبدیل شده اند، به دنبال دستگیری‌ها و اخراج دانشجویان در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک، در سراسر این کشور نیز اوج گرفته است. دانشجویان دانشگاه‌هایی از جمله ییل، نیویورک، هاروارد و دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... دست به اعتراض زده اند.

پلیس ده‌ها نفر را در موسسه هنر شیکاگو بازداشت کرد‌ای بی سی نیوز نوشت: دستگیری‌ها همچنین شامل دانشجویانی از دانشکده موسسه هنر دانشگاه شیکاگو می‌شود.به گفته سخنگوی موسسه هنر شیکاگو، روز شنبه حدود ۵۰ نفر از جمله تعدادی از دانشجویان این موسسه دستگیر شدند.

در بیانیه این موسسه هنری آمده است: روز شنبه گروهی از معترضان از جمله تعدادی از دانشجویان موسسه هنر اعتراضات را در باغ شمالی این موزه آغاز کردند و اقدام به بستن خروجی‌های اضطراری کردند.

وی مدعی شد مکان جایگزینی برای ادامه اعتراض در محوطه دانشگاه پیشنهاد شد، اما معترضان آن را نپذیرفتند.

به گفته سخنگوی مذکور، نیرو‌های اداره پلیس شیکاگو به اعتراضات پایان دادند و شماری را دستگیر کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا