Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@06:10:42 GMT

وزیر اسبق قائم مقامی وزیر نیرو را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۲۲۲

به گزارش فارس، حبیب الله بیطرف معاون مهندسی پژوهش و فناوری وزیر نفت خبری را که از او به عنوان گزینه احتمالی قائم مقام وزیر نیرو یاد شده بود تکذیب کرد.

در این تکذیبیه که بصورت دستنویس به خبرگزاری فکس شد،آمده است: «در آن خبرگزاری از اینجانب به عنوان گزینه احتمالی قائم مقامی وزیر نیرو نام برده شده است،ضمن تکذیب موضوع اعلامی خواهشمند است مراتب تکذیب اینجانب را در همان محل درج فرمایید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،نام بردن از حبیب الله بیطرف به عنوان قائم مقامی وزیر نیرو در خبر خبرگزاری فارس(وزیر اسبق قائم مقام می شود؟) به این دلیل بود که در وزارت نیرو از گزینه های احتمالی زیادی نام برده می شود و معاون وزیر نفت نیز یکی از این گزینه ها است بنابراین در خبر روز گذشته نیز به وضوح مشخص است که از حبیب‌الله بیطرف به عنوان گزینه احتمالی نام برده شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند