Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:38:57 GMT

نباید از نقش فرهنگ‌ساز بازاریان در جامعه غفلت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۲۲۶۹

نباید از نقش فرهنگ‌ساز بازاریان در جامعه غفلت کرد

مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی در نشست شورای قشر بسیج اصناف بجستان گفت: نباید از نقش فرهنگ‌ساز بازاریان در جامعه غفلت کرد چون تنها مکان و جایی است که آحاد مردم با هر طیف فکری و شغلی با آن سرو کار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی حسین‌پور مسئول حوزه نمایندگی ولایت فقیه در سپاه بجستان پیش از ظهر امروز در نشست شورای قشر بسیج اصناف بجستان که با حضور سرهنگ پاسدار محمدهادی قوی پنجه مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی  در دفتر فرماندهی سپاه بجستان برگزار شد اظهار کرد: ما میتوانیم با نظارت درست برخود و نیروهای تحت امرمان بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم  و وقتی که خودمان را حفظ کردیم خانواده مصون و از معرض آسیب ها در امان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرماندار سپاه بجستان ضمن خیرمقدم به مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی عنوان کرد: بیش از 1500 واحد صنفی و 19 اتحادیه در بجستان فعال هستند  که نقش بی بدیل این اصناف در دوران دفاع مقدس بعد و قبل آن نیز بر کسی پیوشده نیست، این اقشار تاثیر گذار  که بیشتر در پشتیبانی جنگ و خط مقدم کمک حال نظامیان بودند  و به تعبیر حضرت آقا اینها افسران جنگ نرم بازار هستند  که امروز نیز همان راه دوران دفاع مقدس در حوزه فرهنگی ادامه میدهند و با حرکات زیبایی هموچون نصب تراکت و بنر در موقع نماز و تعطیلی مغازه های خود در وقت نماز و توجه کسبه به این مر اقدامی میکنند که چندین سخنرانی نمیکند.

 

فرمانده سپاه بجستان به کمک های اصناف بجستان به زلزله زده های غرب کشور پرداخت و اذعان کرد: ما در شهرستان شاهد کمک های ارزشمندی بودیم و اکثر کسبه و بازاری در حد توان کمک های خود را به مناطق زلزله زده منتقل کردند و فقط یک کسبه با اهدای 200 جفت کفش در این حرکت سهیم شد، امروز بسیج اصناف این شهرستان که در جای خود نمونه ای از بسیج واقعی، و پای کار است متاسفانه مکانی مناسب ندارد که خواستاریم ان شالله با تعامل با سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی در این خصوص نیز قدمی برداشته شود.

 

قوی پنجه در ادامه این نشست و بعد از تقدیر از مسئول بسیج اصناف بجستان اظهار کرد: نقش بازاریان در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار و محسوس است و تا جایی که شخص امام(ره)  بازاریان را قدرت نهضت و انقلاب دانست و اولین نفراتی که به امام(ره) لبیک گفتند و درمسیر انقلاب قرار گرفتند، بازاران بودند و با مدیریت بازار انقلاب را به سرمنزل خود رساندند.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی  یادی  از 2005 شهید اصناف خراسان رضوی کرد و گفت: وجود 2005 شهید اصناف در بین شهدای دفاع مقدس نشانگر حضور فعالانه اصناف در جبهه حق علیه باطل بود و تا به امروز 5 شهید مدافع حرم نیز شناسایی شده که از اصناف هستند هر چند در این خصوص و شناسایی شهدای مدافع حرم اصناف کمی باید بیشتر تحقیق کرد اما اصناف باز هم سنگر حفاظت و حراست از حریم اهل بیت را خالی نگذاشته اند و در این سنگر حاضر شدند و خود اهدا کردند.

 

قوی پنجه اصناف را قلب جامعه دانست و به نقش فرهنگی بازاریان پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز نباید از نقش فرهنگ‌ساز بازاریان در جامعه غفلت کرد چون تنها مکان و جایی است که آحاد مردم با هر طیف فکری و شغلی با آن سرو کار دارند و در این مسیر در این شهرستان قدم های خوبی برداشته شده است اما بایستی با ایجاد اتاق اندیشه ورزی راهکار های بهتری برای فرهنگ سازی در جامعه برداشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد