Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی نوروزیان ورزشکار موی تای هشترودی در وزن اوپن که به مسابقات جهانی ورزش های رزمی در ترکیه اعزام شده بود با کسب چهار پیروزی متوالی مدال طلای مسابقات فستیوال کنفدراسیون جهانی سازمانifao سازمان را مقتدرانه کسب نمود.

مسابقات قهرمانی جهان ifao باحضوربیش ازپنجاه کشورکه دررشته کیک بوکسینگ ۱۲کشورحضورداشته اندبه مدت ۴روزبه میزبانی استانبول ترکیه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوروزیان باتیم ایران به این مسابقات اعزام شده بودباسه پیروزی متوالی مقابل حریفانی ازبلاروس، سوئد و ارمنستان به فینال مسابقات رسید و با پیروزی مقتدرانه مقابل حریف یونانی خود قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کرد.

نوروزیان 11 سال است در این ورزش کار می کند و  5بار قهرمانی کشور، دوبار قهرمانی آسیا و یک بار هم قهرمانی مسابقات حرفه ای تایلند را در کارنامه ورزشی خود دارد.

موی تای یا همان «بوکس تایلندی» به معنی «مشت زدن» است و یکی از سبک های آزاد ورزش رزمی به شمار می رود.

موی تای یکی از سبک‌های آزاد  ورزش‌های رزمی است، مبارزات آن به صورت برخورد کامل و در رینگ برگزار می‌شود.

تکنیک‌های مشت در موی تای شباهت زیادی به بوکس غربی دارند و وجود فنون گلاویزی این رشته را به کیک بوکسینگ و ساندا نزدیک ساخته‌است.

این ورزشکار مدال طلای خود را به کودکان مرکز نگهداری معلولان موسی بن جعفر زیر 14 سال هشترود اهدا کرد و از خیرین نیز خواست توجه ویژه ای به این مرکز داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان