Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@00:30:01 GMT

رشد ۱۰ درصدی جرائم جنسی در ارتش صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۴۳۳۲

رشد ۱۰ درصدی جرائم جنسی در ارتش صهیونیست‌ها


آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که میزان جرائم و اذیت و آزارهای جنسی علیه زنان در ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ درصد افزایش یافته است.

امتداد نیوز، پایگاه خبری عربی ۲۱ گزارش داد که تعداد جرائم جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۲ به شدت افزایش یافته و آمارهای تازه نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد بر میزان شکایاتی که در این زمینه ثبت می‌شود اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید، میزان این جرائم آنقدر نگران کننده شده است که اسرائیل قصد دارد یک دوره آموزشی برای نیروهای نظامی خود برای پیشگیری از وقوع اذیت و آزارهای جنسی برگزار کند. 

براساس این گزارش، اوایل سال جاری یک نظرسنجی داخلی در ارتش اسرائیل نشان داد که از هر ۶ زن یک نفر در طول دوره خدمت خود در ارتش مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌گیرد.

آمارها نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از افرادی که در این بررسی شرکت کرده‌اند گفته‌اند که در واحد نظامی محل خدمتشان فضا و شرایط چنین اقداماتی وجود دارد. 

حدود ۳ درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند که به تجاوز جنسی تهدید شده و یا به خاطر رد این اقدامات مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

یک درصد آنها نیز گفته‌اند که قربانی تجاوز جنسی بوده‌اند.

true برچسب ها : آزار جنسی ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی زنان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت