Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:51:08 GMT

اسامی کشته‌ها و مصدومان حادثه اتوبوس راهیان نور

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۴۶۰۱

اسامی کشته‌ها و مصدومان حادثه اتوبوس راهیان نور

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اسامی کشته شده ها و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزی کرج در سوسنگرد را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سعید رضوانی نیا اعلام کرد: زهرا صابری، سکینه بیانی،فائزه دریادار ،فتح الله سامانی پور چهار سرنشین اتوبوس مزبور هستند که شامگاه سه شنبه در این تصادف جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دو تن ازاین افراد دانش آموز، یک نفر کمک مربی و یک نفر راننده خودرو بوده اند.

رضوانی نام مصدومان این سانحه را زهرا امام‌قلی،افشین حمادی، حدیثه روزبان،بهنوش توده‌خرفی و داوود سردشتی اعلام کرد و افزود: مصدومان حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده‌اند.

وی گفت: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز برای رسیدگی به روند درمان و سایر امور مربوط به این کاروان دانش آموزی در بیمارستان حضور یافته و جویای حال مصدومان شد.

وی افزود: این سانحه در ساعت 17 سه شنبه در کمربندی سوسنگرد و به علت انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یک دستگاه تویوتا رخ داده است.

یک منبع آگاه که خواست نامش ذکر نشود نیز به ایرنا گفت: با توجه به تعداد کل سرنشینان اتوبوس و واژگون شدن آن پس از تصادف، تعداد زخمی های این سانحه قطعا بیشتر از هشت نفر است .

وی در ادامه تعداد افرادی که حالشان وخیم گزارش شده را هشت نفر ذکر کرد و افزود: تعدادی از زخمی های این سانحه به بیمارستان امام خمینی (ره ) اهواز وتعدادی دیگر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید چپ کرد (+ عکس)

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟