Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج نماینده استان کردستان در لیگ برتر گفت: دغدغه و مشکل اصلی این تیم، کیفیت نامطلوب چمن زمین استادیوم ملک نیا است که برای تمرین و بازی هایی که میزبان هستیم، مناسب نیست.

بیان محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اختیار گذاشتن این زمین به تیم راه یاب ملل از طرف هیات فوتبال استان قابل تقدیر است اما امیدواریم چمن این زمین هر چه زودتر ترمیم شود و همه تیم های فوتبال از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مشکلات مالی تیم را نسبت به دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر کمتر دانست و افزود: حمایت شرکت مهندسین مشاور راه یاب ملل و فراهم کردن امکانات مورد نیاز، روحیه بازیکنان و کادر مدیریتی تیم را در فصل جاری رقابت های لیگ برتر افزایش داده است.
محمودی با بیان اینکه امکانات تیم راه یاب ملل خوب و قابل قبول است، تاکید کرد: تیم با توجه به کسب پیروزی های روحیه بخش اکنون از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان 30 درصد مبلغ قراردادهای شان را هم دریافت کرده اند.
وی یادآور شد: با وجود اینکه در آغاز لیگ فرصت زیادی برای آماده سازی تیم نداشتیم اما بازیکنان مورد نیاز در پست های مختلف را از تیم ملی جوانان و بازیکنان با تجربه دیگر تیم ها جذب کردیم.
وی از تصمیم خود برای جذب چند بازیکن با هدف رفع نقاط ضعف خط دفاع و هافبک در فصل دوم لیگ برتر خبر داد و گفت: با توجه به مصدومیت و 2 کارته بودن سه بازیکن تیمف نیاز است با جذب بازیکن جدید در فصل دوم، مشکلات تیم را مرتفع کنیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج با بیان اینکه کردستان این پتانسیل را دارد که بازیکنان بیشتری به لیگ برتر معرفی کند، اضافه کرد: هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی و کمک مربی ها بومی هستند.
محمودی یکی از دلایل موفقیت این تیم را در لیگ برتر امسال مدیریت خوب باشگاه راه یاب ملل اعلام کرد و افزود: پرداختی به موقع بازیکنان، کمک باشگاه در اجرای برنامه های تیم و کادر فنی کارآمد و دلسوز از دیگر عوامل دخیل در پیروزی های متوالی این تیم است.
وی با اشاره به اینکه حمایت های اداره کل ورزش و جوانان کردستان بسیار خوب است، یادآور شد: هر زمان که نیاز بوده این اداره وسایل حمل و نقل و خوابگاه در اختیار مان قرار داده است.
محمودی به بازی های پیش روی تیم راه یاب ملل با شهرداری بم و خیبر خرم آباد (تیم های اول و دوم جدول رده بندی) اشاره کرد و گفت: اگر چه این بازی ها دشوار است اما بازیکنان راه یاب توانایی پیروزی در مسابقات پیش رو را دارند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج هدف کادر فنی و بازیکنان تیم از ابتدای فصل را حضور در میان سه تیم اول جدول رده بندی و نیم نگاهی به قهرمانی اعلام کرد و افزود: برخلاف تصور همگان، توانستیم در رده سوم جدول لیگ برتر قرار بگیریم.
محمودی حمایت بخش خصوصی از ورزش استان را بسیار سودمند دانست و تاکید کرد: امیدواریم دیگر شرکت ها و واحدهای تولیدی استان مانند شرکت راه یاب ملل در حمایت از ورزش کردستان اهتمام ورزند ضمن آنکه حضور بخش خصوصی در این عرصه مستلزم دلگرمی و حمایت مسئولان ورزش از این بخش است.
وی با بیان اینکه حضور تماشاگران در بازی هایی که میزبان هستیم بسیار کمرنگ است، گفت: انتظار داریم همشهریان بویژه بانوان در ورزشگاه حضور یافته و تیم ما را حمایت کنند چرا که حمایت و تشویق مردم، انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج در حال حاضر با 21 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان لیگ برتر کشور قرار دارد و از هشت بازی انجام داده هفت بُرد و یک باخت داشته است.
این تیم باید تا پایان نیم فصل سه بازی دیگر برگزار کند و جمعه آینده 24 آذر در سنندج میزبان تیم شهرداری بم است.
در حال حاضر در بخش فوتبال بانوان استان کردستان، یک تیم در لیگ برتر، سه تیم در لیگ دسته سوم و در فوتسال نیز 2 تیم در لیگ دسته یک فعالیت دارند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!

بازیکنان ختافه شب گذشته به مناسبت «روز مادر در اسپانیا» همراه با مادرهای‌شان وارد زمین شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان ختافه قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو، جهت تقدیر از مادران خود با آنها وارد زمین شدند. این حرکت خلاقانه به دلیل روز مادر در اسپانیا توسط باشگاه طراحی شده بود که مورد استقبال و توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت.

البته مادران بازیکنان ختافه به دلیل باخت دو بر صفر آنها، از فرزندان خود در پایان این بازی راضی نبودند. 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازیکنان ختافه دست در دست مادرانشان در زمین حاضر شدند
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است