Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو فراکسيون گردشگري مجلس با بيان اينکه افزايش عوارض خروج از کشور بسيار آسيب‌زا است، گفت:‌ اين افزايش قيمت صرف حوزه گردشگري نمي‌شود و براي تأمين هزينه‌هاي جاري دولت است.
عليرضا سليمي عضو فراکسيون گردشگري مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاري فارس،‌ در خصوص افزايش سه برابري عوارض خروج از کشور گفت: اين افزايش قيمت از چند جهت آسيب‌زاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سليمي تصريح کرد: بسياري از مردم که به اماکن زيارتي مي‌روند از قشر متوسط و پايين جامعه هستند که اين موضوع آسيب جدي به اين قشر جامعه وارد مي‌کند.
وي با بيان اينکه دولت در حال افزايش هزينه‌هاي ديگر مانند آب، بنزين، برق و گازوئيل بوده که باعث تورم شديد مي‌شود، اظهار کرد: دولت در حال کوچک کردن سفره مردم است و با اين اقدام دست در جيب مردم مي‌کند.
نائب رئيس فراکسيون گردشگري مجلس با بيان اينکه افزايش عوارض خروج از کشور باعث کاهش گردشگري خارجي مي شود، تصريح کرد: اين امر نه تنها باعث توسعه گردشگري خارجي نشده، بلکه باعث کاهش گردشگري داخلي و خارجي خواهد شد.
سليمي با بيان اينکه بودجه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در سال 97 افزايش آنچناني نداشته عنوان کرد: افزايش اين عوارض قرار نيست صرف حوزه گردشگري شود، يا به سازمان ميراث فرهنگي داده شود.
وي افزود: دولت تنها به منظور تأمين هزينه هاي جاري خود و انتقال اين پول به خزانه، عوارض را افزايش داده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود

ایسنا/لرستان شهردار تیتکان با بیان اینکه ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود گفت: شهرداری در شهرهای کوچک درآمد پایداری ندارند و این یکی از موضوعاتی است که دست ما را برای انجام کارها بسته است.

زینب آذرخوش امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای کوچک دارای زیرساخت‌های گردشگری هستند و ضرورت دارد برای ارتقای آن تسهیلات مناسبی را به شهرداری‌های کوچک تخصیص داده شود.

شهردار تیتکان بیان کرد: گردشگری صنعتی پول‌ساز است و رونق گرفتن آن در شهرهای کوچک منجر به ارزآوری در این شهرها خواهد شد.

شهردار تیتکان عنوان کرد: ضرورت دارد تسهیلات به شهرهای کوچک داده شود تا موضوع گردشگری و بوم‌گردی در آن‌ها پایدار بماند.

وی افزود: سهمیه قیر شهرداری تیتکان اینقدر کم بود که از گرفتن آن صرف‌نظر کردیم چرا که هزینه حمل و نقل آن به صرفه نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار