Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@01:07:32 GMT

مدیر و ناجیان استخر مقصر مرگ پسر شناگر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۱۰۶

مدیر و ناجیان استخر مقصر مرگ پسر شناگر

هیات سه نفره کارشناسان ورزشی پس از بررسی استخری در جنوب تهران مدیر استخر و غریق نجات‌ها را در مرگ نوجوان غرق شده در آنجا مقصر شناختند.

به گزارش جام‌جم، 3مرداد امسال پسری 16 ساله به نام محمد در استخر مجموعه ورزشی در محله نازی‌آباد تهران غرق شد و فوت کرد. خانواده‌اش در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مدیر استخر و ناجی آنجا شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیق از پدر نوجوان غرق شده به نام محمد معلوم شد پسرش شناگر ماهری بوده و حتی مدرک درجه 3 شنا داشته است.

او همیشه به آن استخر می‌رفته و آن روز همراه دوستش به استخر رفته و بعد از 20 دقیقه در عمق یک متر و 60 سانتی‌متری استخر غرق شده بود.

بعد از این حادثه، شاهدان ماجرا گفتند دو مرد که برای شنا به استخر آمده بودند پسر نوجوان را از آب بیرون آورده و تحویل ناجیان داده‌اند، اما ناجیان استخر مدعی بودند خودشان پسر نوجوان را از آب بیرون آورده؛ عمل احیا را انجام داده و بعد از آمدن امدادگران اورژانس، وی را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

بنابراین کارشناس اداره کار از استخر بازدید کرد و نظر داد مدیر استخر 60 درصد و نجات غریق 40 درصد در غرق شدن پسر نوجوان در استخر نقش داشتند. اما این دو نفر به نظر کارشناس اعتراض کردند. در ادامه هیات سه نفره ورزشی محل حادثه را بررسی کردند و دوشنبه 20 آذر امسال اعلام کردند مدیر استخر 35درصد و پنج نجات غریق و سرناجی‌های استخر 65 درصد در غرق شدن پسر نوجوان نقش داشته‌‌اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج