Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، برخورد اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر با وانت 4 کشته و 34 مجروح بر جا گذاشت این در حالی است که هنوز آمار دقیق کشته ها گزارش نشده است.

 

 

برخورد اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر با وانت چندین کشته و مجروح بر جا گذاشت.

 

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش سانحه تصادف اردوی دانش آموزی در محور سوسنگرد اتفاق افتاده است و تاکنون جان باختن چندین نفر از دانش آموزان عزیزمان قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان دختر با وانت 4 کشته و 34 مجروح سطحی و غیرسطحی بر جا گذاشت.

 

 

درحالیکه وزارت بهداشت تعداد کشته های این تصادف را 8 نفر اعلام کرده است.

هنوز آمار دقیق کشته ها گزارش نشده است.

 

سردار حمیدی افزود: برابر گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.

 

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که تیم ویژه پلیس راه هم اکنون در محل حاضر و در حال بررسی علت حادثه است گفت: اتوبوس مذکور از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار این حادثه شده است.

 

به گفته وی برابر گزارشات اولیه اتوبوس مذکور در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می‌کند و اتوبوس واژگون می‌شود.

این سانحه مربوط به اتوبوس دانش آموزان دختر شهرستان نظرآباد استان البرز بوده است.

 

گفته می شود احتمال افزایش تلفات در تصادف اتوبوس دانش آموزی وجود دارد.

اسامی فوتی‌های سانحه اردوی دانش آموزان نظرآباد:

فتح الله سامانی پور معلم بازنشسته

سکینه بیات معلم

زهرا صابری دانش آموز

فایزه دریایار

۷ نفر از مصدومان اردو در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز بستری شده اند که حال ۳ نفر از آن‌ها بسیار وخیم گزارش شده‌ است.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است