Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:54:36 GMT

کلاهبردار 10 میلیاردی در ایلام دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۲۳۸

کلاهبردار 10 میلیاردی در ایلام دستگیر شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری شخص محکوم مالی به میزان 10 میلیارد و 350 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع سانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت حکم دستگیری یک محکوم مالی به مبلغ 10 میلیارد و 350 میلیون ریال، از مرجع قضایی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دامه داد: واحد اطلاعات کلانتری 14 با تلاش بی وقفه و استفاده از منابع خبری فعال در کمترین زمان ممکن مخفیگاه محکوم مورد نظر را شناسایی کرد و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و تحویل قانون دادند.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: بنابر حکم صادره مرجع قضایی متهم مورد نظر به مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال در حق شرکت حقوقی و نیز 9 میلیارد و 300 میلیون ریال در حق اشخاص حقیقی محکوم شده است.
گفتنی است، تاکنون تعداد 6 فقره حکم جلب برای نامبرده صادر شده و وی با استفاده از شگردهای متفاوت خود را از دید مأموران مخفی کرده و اقدام به فرار کرده بود.

** افزایش 31 درصدی مأموریت های پلیس ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از افزایش 31 درصدی مأموریت های فوریتی پلیس در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
سرهنگ سعید عالی پور گفت: در 9 ماهه سال قبل 2 هزار و 488 مورد اجرایی فوریتی پلیس داشته و این در حالی است که در 9 ماهه سال جاری سه هزار و 250 مورد فوریتی 110 توسط پلیس اجرا شده است که افزایش 31 درصدی را نشان می دهد .
وی از شهروندان خواست با توجه به مأموریت های گسترده پلیس و حضور پلیس در مأموریت های ویژه و مهم ، در مواردی که حضور پلیس الزامی است با 110 تماس بگیرند تا خللی در انجام کارها و حضور سریع مأموران برای مأموریت های مهم و حاد پیش نیاید.

** سارق و جیب بر حرفه ای بازار ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری خانم سارق و جیب بر حرفه ای بازار شهر ایلام خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از منابع خبری پلیس مبنی بر وقوع جیب بری در بازار ایلام، به منظور پیشگیری از سرقت همچنین ارتقاء امنیت کسبه و شهروندان پلیس اقدام به اجرای طرح کنترل نامحسوس بازار کرد.
وی ادامه داد: واحد تجسس کلانتری 13 با پشتیبانی واحدهای عملیاتی پلیس با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، بازار ایلام را تحت کنترل نامحسوس قرار داد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خانم سارق و جیب بر حرفه ای و کشف سه فقره سرقت از مغازه ها و 2 فقره جیب بری در این مأموریت بود.
سرهنگ فتاحی گفت: شگرد سرقت این سارق به این شکل بود که در پوشش مشتری به مغازه ها مراجعه و اقلامی از داخل مغازه ها به سرقت برده و همچنین از شلوغی بازار سوء استفاده کرده و اقدام به جیب بری از شهروندان می کرد.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا