Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از میناب،طالب احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب  پیرامون وضعیت خدمات رسانی این گروه جهادی به مردم زلزله زده اظهار کرد: زیر سازی جهت اسکان کانکس باهمت گروه جهادی بسیجیان سپاه میناب شروع شده که ان شاءالله در سریع ترین وقت کانکس ها در آن مکان نصب و تحویل مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه میناب با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان مردم زلزله زده کرمانشاه گفت: کانکس ها به حالت پانل دار بوده و مانع نفوذ سرما به داخل کانکس ها می شود و همچنین در بحث بهداشت و درمان یک پزشک و دوپرستار جهت ویزیت رایگان به همراه دارو و انجام مشاوره بهداشتی و نظارت بر وضعیت بهداشتی محیط روستا در حال انجام می باشد.

 

وی همچنین از توزیع اقلام اهدایی مردم شهرستان میناب اعم از پوشاک، لوازم التحریر و پکیج بهداشتی به مردم آسیب دیده کرمانشاه خبرداد و خاطر نشان کرد:این گروه جهادی متشکل از بسیجیان مساجد و محلات و طلبه و جامعه پزشک و جمعی از پاسداران سپاه میناب به مدت ۱۰روز در دمای زیر صفر برای خدمت رسانی به مردم این منطقه فعالیت می کنند.

 


به گفته احمدی نیا، محل فعالیت گروه جهادی بسیجیان سپاه میناب در روستای زَرده از توابع شهرستان دالاهو استان کرمانشاه انجام می شود.

 

گفتنی است؛ روستای زرده دارای ۳۷۰ خانوار۱۳۲۸نفر جمعیت و همچنین ۲۷۵ شهید بمباران شیمیایی و ۲۴۸ جانباز شیمیایی است.

 

 

 

 

 


 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین