Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:00:47 GMT

تشکیل 16 پرونده قاچاق کالا در 9 ماهه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۸۷۲

تشکیل 16 پرونده قاچاق کالا در 9 ماهه نخست امسال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با اشاره به تشکیل 16 پرونده قاچاق کالا در 9 ماهه نخست امسال، گفت: بیشترین کالاهای قاچاق کشف‌شده موبایل، سیگار، تنباکو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، باطری ماشین و مکمل‌های ورزشی در شهرستان جویبار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، محمود فیروجایی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا شهرستان جویبار گفت: در 9 ماه نخست امسال یک‌صد و 36 مورد بازرسی مشترک از اصناف جویبار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تشکیل 16 پرونده تخلف اشاره و عنوان کرد: 16 پرونده تخلف در بازرسی قاچاق کالا به ارزش 11میلیون تومان تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار بیشترین کالاهای قاچاق کشف‌شده را موبایل، سیگار، تنباکو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، باطری ماشین و مکمل‌های ورزشی اعلام کرد.

سلیمان حاتم نژاد مدیر جهاد کشاورزی جویبار نیز در این جلسه گفت: یک سورتینگ مرکبات با تخلف استفاده از رنگ غیرمجاز در این بازرسی شناسی و پرونده‌ای به ارزش 4میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد