Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی- درمانی در نقاط زلزله زده استان دقایقی پیش وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش طی امروز چهارشنبه با هدف کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی - درمانی به  مناطق زلزله زده استان وارد کرمانشاه شد.

وزیر بهداشت پس از ورود به کرمانشاه به همراه جمعی از خیرین، هنرمندان و ورزشکاران سرشناس به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در این سفر به همراه تیم همراه از مناطق زلزله زده بازدید می کند و یک خانه بهداشت و یک مرکز جامع سلامت را در دو روستا کلنگ زنی خواهد کرد.

در بازگشت از مناطق زلزله زده در جلسه‌ای در کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، خیرین و هنرمندان و ورزشکاران و مسئولان استان تفاهم نامه ساخت ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت، دو ستاد شبکه بهداشت و درمان، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی، شش پایگاه بهداشتی، هشت خانه پزشک و دو فاز بیمارستان سرپل ذهاب و فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب امضا می‌شود.

در این تفاهم نامه ها که به امضای وزیر بهداشت و خیرین سلامت می‌رسد، مشخص می‌شود که هر فرد خیر ساخت کدام مرکز بهداشتی و درمانی را برای ساخت برعهده خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن