Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از تلاش‌های بی شائبه وی و همه معاونت‌های آن وزارتخانه قدردانی کرد.

در این نامه خطاب به وزیر بهداشت آمده است: از نامه محبت آمیز جناب عالی در قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلزله غرب کشور اگرچه موجب تاثر، غم و اندوه آحاد ملت شریف ایران و همچنین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، اما از منظری دیگر یادآور روح همبستگی و همدلی ایران سربلند اسلامی در همدردی و کمک به برادران و خواهران مصیبت دیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز متالم از درد و رنج مردم غیور و همراه با کاروان عظیم امداد رسانی، به انجام وظیفه ذاتی، انسانی و دینی خود پرداخته و خدای بزرگ را برای این توفیق خدمت رسانی شاکر است.

از همت والای حضرتعالی و تلاش های بی شائبه کارکنان خدوم و شریف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان آن وزارتخانه، مدیریت اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی که از همان لحظات اولیه به امداد رسانی پرداخته و حماسه آفریدند تشکر می کنم. توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

 

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار