Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:34:56 GMT

تیم اداره برق کازرون قهرمان استان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۲۱۳

تیم اداره برق کازرون قهرمان استان شد

تیم فوتسال برق کازرون در دومین دوره مسابقات فوتسال ادارات برق استان فارس همچون دوره اول ، قهرمان استان فارس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر"،  تیم فوتسال برق کازرون در دومین دوره مسابقات فوتسال ادارات برق استان فارس همچون دوره اول ، قهرمان استان فارس شد.


این دوره از مسابقات که در راستای نهادینه کردن ورزش های همگانی و گروهی و به منظور افزایش شادی و نشاط و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارکنان توزیع برق استان فارس ، با حضور 21 مدیریت توزیع برق استان، طی سه مرحله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره از مسابقات در سه مرحله به صورت گروهی برگزار و در نهایت چهار تیم نورآباد، کازرون، خرمبید و داراب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که تیم برق کازرون با پیروزی 6 بر 3، مقابل تیم پر تلاش داراب راهی فینال شد و در دیدار نهایی طی یک بازی زیبا و جوانمردانه با تیم قدرتمند نورآباد، در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف توانمند خود شد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.


 آبان ماه سال جاری تیم فوتسال شرکت توزیع برق استان فارس نیز با بهره گیری از بازیکنان برق کازرون ( آقایان اسلام بکتاش، سید سعید حسینی و هاشم اسماعیل پور) به فینال مسابقات فوتسال صنعت آب و برق استان فارس صعود کرد که در وقت اضافه دیدار نهایی با قبول شکست در مقابل منتخب برق شیراز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.


اسامی تیم فوتسال:
بازیکنان: ایمان اسکندری، حیدر بنیادی، مصطفی رضایی، حسین مرادی، محسن ایلانی، اسلام بکتاش، سید سعید حسینی و هاشم اسماعیل پور
مربی : اسلام بکتاش
سرپرست: حمید فیاض

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس