Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@15:36:00 GMT

کی‌روش در جمع بهترین مربیان فوتبال دنیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۷۲۷

کی‌روش در جمع بهترین مربیان فوتبال دنیا

تازه‌ترین فهرست رده‌بندی مربیان برتر دنیا اعلام شد که، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در رده هفتم این لیست قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی برترین مربیان جهان در رده ملی را در سال 2017 اعلام کرد و یواخیم لو با کسب 299 امتیاز عنوان بهترین مربی سال را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش که ایران را برای دومین دوره متوالی به مرحله پایانی جام جهانی رسانده، با 26 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

تیته سرمربی برزیل با 125 امتیاز، خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا با 62 امتیاز و فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال با 50 امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم هستند. همچین دیدیه دشان سرمربی فرانسه و روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک به طور مشترک با 28 امتیاز در رده‌ پنجم هستند.

سال گذشته فرناندو سانتوس که موفق شده بود تیم ملی پرتغال را به قهرمانی یورو 2016 برساند، به این عنوان دست یافته بود.

در بخش برترین مربیان باشگاهی جهان هم زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید با کسب 326 امتیاز به عنوان بهترین مربی سال معرفی شد و بالاتر از آلگری سرمربی یوونتوس و کونته سرمربی چلسی ایستاد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد