Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در رده هفتم بهترین مربیان ملی جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی برترین مربیان جهان در رده ملی را در سال 2017 اعلام کرد و یواخیم لو با کسب 299 امتیاز عنوان بهترین مربی سال را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش که ایران را برای دومین دوره متوالی به مرحله پایانی جام جهانی رسانده، با 26 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

تیته سرمربی برزیل با 125 امتیاز، خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا با 62 امتیاز و فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال با 50 امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم هستند. همچین دیدیه دشان سرمربی فرانسه و روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک به طور مشترک با 28 امتیاز در رده‌ پنجم هستند.

سال گذشته فرناندو سانتوس که موفق شده بود تیم ملی پرتغال را به قهرمانی یورو 2016 برساند، به این عنوان دست یافته بود.

در بخش برترین مربیان باشگاهی جهان هم زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید با کسب 326 امتیاز به عنوان بهترین مربی سال معرفی شد و بالاتر از آلگری سرمربی یوونتوس و کونته سرمربی چلسی ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم