Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@04:17:14 GMT

هیچ شرطی برای مذاکره با دولت نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۹۰۳

هیچ شرطی برای مذاکره با دولت نداریم

به گزارش جهان نيوز، هیات اعزامی معارضان سوری اعلام کرد هیچ پیش شرطی برای مذاکرات با دولت سوریه نگذاشته است. بنابر این گزارش، سخنگوی این هیات تاکید کرد برگزاری دور هشتم اجلاس حل و فصل سیاسی بحران سوریه در ژنو سوئیس فرصت مناسبی برای پایان مشکلات و رسیدن به یک توافق خوب است.
یحیی العریضی ابراز امیدواری کرد با نمایندگان دولت سوریه بصورت چهره به چهره دور یک میز نشسته و گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قطعنامه شماه 2254 شورای امنیت سازمان ملل را گزینه مناسبی برای قرار گرفتن به عنوان محور مذاکرات با دولت سوریه عنوان کرد و از آمادگی معارضان برای گفتگو با دولت در هر زمان و مکان تعیین شده سخن گفت.

لازم به ذکر است که معارضان مسلح سوری تا کنون حاضر به دیدار و مذاکره مستقیم با نمایندگان دولت نشده بودند اما طی یکسال گذشته و در پی شکستهای پی در پی آنها از ارتش سوریه و پاکسازی بخش اعظام مناطق تحت اشغال آنها توسط نیروهای دولتی، شکست سنگین داعش از دولت و انتشار اخباری از آغاز قریب الوقوع عملیات پاکسازی استانهای جنوبی درعا و قنیطره و همچنین شمالی ادلب که عموما در اشغال شبکه القاعده قرار دارد در موضع ضعف قرار گرفته و به مذاکرات جدی تر با دولت روی آورده اند.
منبع:اعلام الحربی  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

به گزارش ورزش سه، او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است.

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899967

دیگر خبرها

  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود