Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: هماهنگی و اقدامات قانونی لازم صورت گرفته و نیازی به حضور خانواده‌های داغدار در خوزستان نیست.

‌به گزارش ‌ایسنا‌، محمد قیومی اظهار کرد: خبر فوت تعدادی از دانش آموزان و مربیان اردوی راهیان نور نظرآباد در سانحه تصادف بسیار ناراحت کننده بود و دل همه مردم را داغدار کرد.

 وی ادامه داد: از زمان وقوع این حادثه تلاش برای هماهنگی با دادستانی سوسنگرد در حال انجام است تا اقدامات لازم و مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: بر همین اساس نیازی به حضور خانواده مصدومین و فوتی‌ها در خوزستان نیست.
گفتنی است در حادثه رانندگی سوسنگرد فتح الله سامانی پور (معلم بازنشسته)، ‌سکینه بیات (مربی) و زهرا صابری و فائزه دریایار (دانش‌آموز‌) جان خود را از دست دادند.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان