Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی این فرصت را در بازی برابر الجزیره دارد.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید چند روزی است از اسپانیا خارج شده است و در سفری نسبتا طولانی خود را به امارات رسانده است تا در تورنمنت امسال جام باشگاه های جهان که در شهر ابوظبی برگزار می شود، شرکت کند.

به گزارش Realmadrid.com، کهکشانی ها در حالی از 4 شنبه شب در این رقابت ها از مرحله نیمه نهایی وارد می شوند که حریفشان تیم الجزیره خواهد بود و کریستیانو رونالدو این فرصت را دارد تا با گلزنی در این دیدار خود را به عنوان آقای گل این رقابت ها معرفی کند، عنوانی که در حال حاضر با 5 گل بین وی و لیونل مسی و لوئیس سوارز مهاجمان بارسلونا مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رونالدو پیش از این 4 گل برای رئال مادرید و 1 گل برای منجستر یونایتد در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان رئال مادرید خواهد بود. مانوئل نویر این بازی را یک بازی پرطرفدار در تمام جهان می‌بیند و علاقه دارد تیمش در این بازی به فینال صعود کند.

نویر در گفت‌وگوی جدیدش با سایت رسمی یوفا ابراز امیدواری کرد آن‌ها به فینال رسیده و به فینال احتمالی با دورتموند را در ورزشگاه ومبلی تصور می‌کند.

او درباره بازی حساس مقابل رئال مادرید گفت: "همه رئال مادرید را می‌شناسند. هر دو تیم، تیم بزرگی هستند و رقابت بین بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید، تماشا کنید. تمام جهان فوتبال مشتاقانه منتظر این بازی هستند. ما هم مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و می‌دانیم که رسیدن به ومبلی و بازی فینال در آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم باشیم و تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

احتمال رویارویی با دورتموند در فینال؟
اول اینکه حضور دورتموند و بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای فوتبال آلمان خیلی خوب است. همچنین به دلیل محل برگزاری فینال، بازی بسیار خاصی است و حالا هر دو فینالیست سال 2013 دوباره در نیمه نهایی هستند. بدیهی است که بازیکنان دو تیم نسبت به آن دیدار بسیار تغییر کرده‌اند، اما توماس مولر و من به خوبی به یاد داریم که چقدر فوق‌العاده بود. اکنون باید هر چه در توان داریم با بگذاریم تا دوباره به فینال برسیم.

حادثه اسکی؟
نمی‌دانم اگر دوباره نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم، زندگی‌ام چگونه می‌شد. اگر از کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌ها بپرسید، آن‌ها باور نمی‌کردند که من امروز اینجا باشم. فکر می‌کنم احتمالاً از هر 10 نفر فقط یک یا دو نفر از آن مصدومیت بهبود می‌یابند.

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت