Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از آبگیری سد نعمت‌آباد شهرستان اسدآباد در سال 97 خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر عملیات احداث بدنه سد نعمت‌آباد به پایان رسیده که در صورت تخصیص اعتبار، در سال آینده آبگیری خواهد شد.

منصور ستوده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد تخصیص لازم موجود است، افزود: برای مصارف صنعتی و بخش اشتغالزایی که از تأکیدات همواره دولت بوده، آمادگی کامل داریم تا در سریع‌ترین زمان آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده یکی از اولویت‌های اول و مهم در استان و به ویژه شهرستان اسدآباد را نصب کنتور هوشمند آب و برق دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس تعهد تا پایان امسال تعداد 400 دستگاه کنتور هوشمند آب و برق در سطح استان و شهرستان‌ها نصب خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تا کنون در شهرستان اسدآباد تعداد 570 دستگاه کنتور اعم از هوشمند، حجمی و ... نصب شده و این روند با سرعت در حال اجراست، تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح احیاء و تعادل‌بخشی در شهرستان تا کنون تعداد 175 چاه غیرمجاز پر و مسلوب‌المنفعه شده که به میزان بیش از 10 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی دربرداشته است.

ستوده یادآور شد: از ابتدای سالجاری تا کنون نیز تعداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد پر و مسلوب‌المنفعه شده است که خوشبختانه با این روند دیگر شاهد وجود چاه غیرمجازی در شهرستان نخواهیم بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها