Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند افزود : داشتن آمار و اطلاعات صحیح و برنامه ریزی منسجم و دقیق لازمه توفیق در اجرای طرح ها و برنامه هاست و باید تلاش شود تا با استناد به جایگاه قانونی طرح و برنامه در اعلام اطلاعات آماری ، از ارائه اطلاعات و آماری که با واقعیات سنخیت ندارد خودداری شود.

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد: شورای معاونین متشکل از افرادی است که جایگاه تاثیر گذاری در هدایت برنامه های آموزش و پرورش دارندو اضافه کرد : این ظرفیت های بالقوه می طلبد تا مباحث مطرح شده در این جلسه کلان ، جامع و محوری باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریکوند در ادامه افزایش پوشش تحصیلی را در دوره های مختلف تحصیلی یک راهبرد جدی برشمرد و ادامه داد : باید آمار دقیق بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل احصاء و پایش شود و متناسب با وضعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه از طرح هایی مانند طرح خرید خدمات آموزشی ، طرح روستا مرکزی برای جذب و آموزش این افراد استفاده شود.

وی در ادامه به ویژه برنامه های هفته سوادآموزی هم اشاره کرد و افزود: برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است که اجرا خواهد شد.

 

46

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه