Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم یادبود شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» با تجلیل از خانواده این شهید بزرگوار و خادم امام زمان(علیه السلام) و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید جعفر امیری» از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، مراسم یادبود شهید مدافع حرم «مجید عسکری جمکرانی» از خادمان مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلای این مسجد مقدس در مراسم دعای پرفیض توسل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین، مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید جعفر امیری» از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

این مراسم که سه شنبه شب، ۲۱ آذرماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید عسکری جمکرانی از خادمان مسجد مقدس جمکران همراه بود. در این برنامه از حاج عباس عسکری جمکرانی، پدر شهید با حضور جمعی از مسئولان مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

 

در ادامه این مراسم و همزمان با قرائت دعای پر فیض توسل با نوای حاج علی مهدوی نژاد، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید جعفر امیری» روی دستان عاشقان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) تشییع شد.

 

عاشقان امام زمان(علیه السلام) در این مراسم معنوی و نورانی با نوای لبیک یا حسین(علیه السلام) و لبیک یا زینب(سلام الله علیها) با پیکر شهید مدافع حرم وداع کردند.

 

گفتنی است، مسجد مقدس جمکران تا امروز چندین خادم افتخاری خود را فدای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) کرده است.

پایان پیام/99

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود