Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@02:10:34 GMT

نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۸۴۵۹

نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش اعلام شد

به گزارش جهان نيوز به نقل  از مهر، اسامی نهایی ۵ هزار و ۲۲۴ نفر از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (برگزار شده در ۳ شهریورماه ۹۶) برای طی سایر مراحل استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
از تعداد ۵ هزار و ۲۲۴ نفر از پذیرفته شده نهایی تعداد ۲ هزار و ۷۰۱ نفر زن و ۲ هزار و ۵۲۳ نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

قبول شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان(ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل استخدام استان باید اقدامات اعلام شده را به عمل آورند.

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود ارسال کرده و یا به صورت حضوری تحویل دهند.

مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود. عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می شود.
معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد، بر این اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استانها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و ... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام کنند.

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.
درصورت تائید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و .... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور در سایت www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق معلمان به اضافه کار برای جبران کمبود معلم در مهر ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تلاش برای تمدید بازنشستگی معلمان و تشویق معلمان شاغل به اضافه کار گفت:هم‌اکنون هزینه ساعت حق‌التدریس ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است که جذابیت کافی برای معلمان ندارد. - اخبار اجتماعی -

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره کمبود معلم در مدارس اظهار کرد: در مهرماه 1402 ، 203 هزار کمبود معلم داشتیم، از سوی دیگر نتایج آزمون استخدام معلمان با تأخیر اعلام شد به همین دلیل برای کنترل کمبود معلم در مهر 1403 چند راهکار اتخاذ کردیم.

وی افزود: امسال حدود 105 هزار ردیف استخدام به آموزش و پرورش اختصاص یافته است و بر این اساس 32 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و  72 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی، جذب خواهند شد.

فرهادی ادامه داد: افراد پذیرفته شده در مرحله اولیه آزمون استخدامی در ماه‌های خرداد و تیر در کانون‌های ارزیابی بررسی و پس از آن نتایج نهایی اعلام خواهد شد، در ماه‌های مرداد و شهریور هم دوره آموزشی این افراد در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد تا با آمادگی نسبی اول مهر به کلاس‌های درس بروند.

پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اضافه کار معلمان شاغل و بازنشسته به صورت ساعات حق‌التدریس یکی از روش‌های جبران کمبود معلم است، پیش‌بینی می‌کنیم امسال حدود 67 هزار نفر از آموزش و پرورش بازنشسته شوند اما تلاش می‌کنیم بازنشستگی معلمان را به تأخیر انداخته و ادامه تدریس آنها را تمدید کنیم.

فرهادی بیان کرد: تلاش می‌کنیم معلمان علاوه بر 24 ساعت تدریس موظف در هفته، ساعاتی را هم به عنوان حق‌التدریس فعالیت داشته باشند. هم اکنون از هر 10 نفر معلم دو نفر به صورت اضافه تدریس فعالیت می‌کند و انگیزه کافی ندارند، هزینه ساعت حق‌التدریس معلمان 40 تا 50 هزار تومان است بنابراین به لحاظ مالی انگیزه لازم را ندارند.

وی افزود: افزایش هزینه پرداختی به معلمان بابت ساعات حق‌التدریس را به شورای حقوق و دستمزد پیشنهاد دادیم که از آن استقبال شد و نرخ حق‌التدریس معلمان دو برابر خواهد شد. هم‌اکنون ارتباط خوبی بین وزارت آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی شکل گرفته که علت آن هم شفافیت و ارائه آمار دقیق است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات
  • نتایج چهارمین آزمون «مهارت انجام عملیات قرض‌الحسنه» اعلام شد
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • تشویق معلمان به اضافه کار برای جبران کمبود معلم در مهر ۱۴۰۳
  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم