Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه روستایی می توانند با توجه به اقلیم متفاوت استان در حوزه های مختلف طبیعت گردی، ایجاد اقامت گاه های روستایی، صنایع تبدیلی، ایجاد گلخانه، فرآوری محصولات کشاورزی، کشت چوب، پرورش ماهیان خاویاری و مشاغل خدماتی طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی نصیبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه استانداری گلستان، معاونت امور روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی با عاملیت بانک سینا تسهیلاتی به صورت یارانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: میزان این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان است که پنج درصد از سود تسهیلات مذکور توسط معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد از سوی بنیاد علوی پرداخت می شود با ده درصد یارانه فوق، تسهیلات با سود ۸ درصد و تنفس یکساله در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نصیبی بیان کرد: بر اساس ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه هر سال ۵ هزار روستا در کشور مورد حمایت در زمینه اشتغال قرار می گیرند که سهم گلستان ۱۱۹ روستا بوده که در این زمینه محور فعالیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همکاری سایر دستگاه ها است.

وی افزود: حسب دستور استاندار ضمن رعایت قوانین ودستورالعمل های مربوطه ونظارت مستمر، تسهیلات ابلاغی باشتغال زا می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن جذب شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم حجم تجاری ماه فروردین به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته است و هم تراز مثبت شده است. امیدواریم این امر مصداق «سالی که نکوست از بهارش پیداست» باشد و بتوانیم امسال را با منابع ارزی خوب جلو ببریم.

بیشتر بخوانید: بهادری‌جهرمی: دولت برنامه‌ای برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس ندارد

وی افزود: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است و با کسی شوخی ندارد. اگر بانک‌ها برنامه اصلاحی را رعایت نکنند تصمیم گیری لازم اتخاذ می‌شود.

سخنگوی دولت در ادامه‌ سخنان خود درباره برخی اظهارنظرها پیرامون عملکرد دولت سیزدهم بیان کرد: در دوره‌ای مشق اقتصادی ما به دست نگاه‌ها و چهره‌های سیاسی بود که با توجه به سوابق سیاسی‌شان برای کشور تصمیمات اقتصادی می‌گرفتند و نتیجه عملکردشان روشن بود.

وی ادامه داد: نتیجه این عملکردها نرخ رشد 42 درصدی نقدینگی بود که در ابتدای دولت سیزدهم تحویل شد. وقتی همان چهره‌های سیاسی می‌بینند مدیریت اقتصادی دولت سیزدهم موفق شده و توانسته نرخ رشد نقدینگی 42 درصدی را به 23 درصد کاهش دهد، طبیعی است که آن چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با عملکرد مدیران اقتصادی روز مقایسه نشود دست به فضاسازی در رسانه بزنند.

بهادری عنوان کرد: نگاه دولت در مسائل اقتصادی مشابه آن عزیزان، سیاسی نیست. آن چهره‌های سیاسی بدانند برای اینکه بهتر دیده شوند راه‌های دیگری وجود دارد. امیدواریم با نگاه اقتصادی، مشکلات به ارث رسیده نظیر تورم‌های بالا، رکود اقتصادی بالا، نرخ رشد نقدینگی بالا و نرخ بیکاری بالا که الحمدالله همه در مسیر درمان قرار گرفته را با سرعت بیشتری درمان کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229919 برچسب‌ها علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • بهادری‌جهرمی: در حوزه تسهیلات تکلیفی نگاه دولت روشن است
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • بهادری جهرمی: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟