Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه کامیون کمک های انسان دوستانه مردم شهرستان علی آباد کتول به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ مردم شریف شهرستان علی آباد کتول کمک های بشردوستانه خود را از همان ساعات و روزهای اولیه پس از زلزله غمبار غرب کشور آغاز کردند که این کمک ها همچنان جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالافاصله پس از درخواست کمک از هموطنان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، پایگاه های زیادی برای جمع آوری کمک ها در شهرستان علی آباد کتول راه اندازی شد که یکی از این پایگاه ها خانه مهربانی مسجد محمدیه این شهرستان بود.

این خانه پس از ارسال کامیونی از کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده در همان روزهای نخست، حالا دومین کامیون حامل این کمک ها را به کمک شهروندان علی آبادی تکمیل و به کرمانشاه اعزام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • یسنا زنده پیدا شد
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند