Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرماندار پلدشت گفت: راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی اکبر عبدالله نژاد در جریان دیدار علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف گفت: با وجود 525 کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان دستگاه های موجود در راهدارخانه پلدشت کفاف برف روبی و آزاد سازی محورهای مواصلاتی را در جریان بارش برف ندارد لیکن لازم است راهدارخانه شهرستان به دستگاه های برف روف تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ایزوله کردن مسیر 800 متری ساختمان پایانه مرزی تا نقطه صفر مرزی ، ترمیم و بازسازی و لکه گیری محور مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان را خواستار شد.

علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار افزود: 450 میلیون تومان جهت ترمیم و لکه گیری جاده مواصلاتی پلدشت به شهرک ارس اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه پایانه مرزی شهرستان یکی از تکمیل ترین پایانه های سطح کشور است که جهت ساخت و تجهیز آن اعتباری بالغ بر بالای 45 میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد : در 8 ماهه ی سالجاری 99 هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد و 21 هزار دستگاه کامیون خارج شده است.

وی در ادامه در خصوص راه های مواصلاتی این شهرستان گفت: مبلغ 450 میلیون تومان جهت مرمت و لکه گیری محور پلدشت به سد ارس اختصاص یافته است و در مرحله واگذاری به پیمانکار میباشد و بعد از فصل سرما عملیات آن آغاز خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: بعلاوه این طرح 17 کیلومتر از جاده مواصلاتی پلدشت به سد ارس و پلدشت به بورالان نیز روکش آسفالت خواهد شد.

علی اکبری در پایان از اختصاص اعتبار 600 میلیون تومانی جهت اجاره و تعمیر دستگاه های برفروب خبر داد و گفت: در صورت نیاز دستگاه های مربوط اجاره و در اختیار راهدارخانه شهرستان قرار خواهد گرفت.


 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دستیار مردمی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت و در مراسم معرفی دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت گفت: اگر بخواهیم تولید قوی داشته باشیم باید به سراغ مردم برویم.
حجت الاسلام نژاد شاه محمد خاطر نشان کرد: رسالت ما در دولت بازگشت به سوی مردم و حکمرانی مردم است و باید در تمامی برنامه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم نقش پر رنگ داشته باشند و با استفاده از ظرفیت مردم قطعا فساد ریشه کن؛ و ظرفیت تولید بیشتر می‌شود.
فرماندر شهرستان پلدشت در این جلسه از بهره برداری از پایاب سد کرم آباد پلدشت تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پایاب سد کرم اباد ۲۰ هزار هکتار در پاییز امسال زیر کشت خواهند رفت.
حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه گفت: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مردم برای تولید استفاده نمایند.
در پایان این جلسه آقای هادی بابایی بعنوان دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲