Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@07:33:37 GMT

جزییات حمله مردان خشن به خانه های اعیانی زعفرانیه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۲۲۸

رکنا: رئیس کلانتری ۱٢٢ دربند از دستگیری سارقین منزل به عنف پس از درگیری سارقین با صاحبخانه در محله زعفرانیه خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد باقر قدم زاده در این باره اظهار کرد: شب گذشته ٢ نفر سارق منزل پس از اطمینان از خالی بودن منزل در محله زعفرانیه از درب پارکینگ وارد منزل شده و زمانی که با صاحبخانه روبرو شده ضمن إیجاد رعب و وحشت و قمه کشی اقدام به فرار Escape می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تماس شهروند با ١١٠ بلافاصله مامورین که در همان نزدیکی در حال گشت زنی بودند کمتر از یک دقیقه در موقعیت حاضر و سارقین که با خودرو پژو ٤٠٥ در حال فرار بوده را تعقیب و موفق به دستگیری و کشف یک عدد قمه بزرگ از آنان می گردند.

رئیس کلانتری ۱٢٢ دربند بیان داشت: با توجه به رویارویی سارقین با صاحبخانه خوشبختانه أموالی به سرقت Stealing نرفته بود و اسیبی هم به ساکنین وارد نشده بود صرفا سارقین با قمه کشی باعث إیجاد رعب و وحشت گردیده بودند

سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی های فنی انتساب بزه به انان محرز و متهمین جهت ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی شمیرانات شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست کلیه اقدامات امنیتی منازل خود را جهت پیشگیری از سرقت منزل لحاظ کنند و ضمنا شهروندانی که اخیراً منازل انان در محدوده شمال تهران به این شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته است می توانند جهت شناسایی سارقین به پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر