Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسال-رئیس دامپزشکی ماسال از صدور حکم دو سال حبس تعزیری برای جاعل مُهر کشتارگاهی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، شهرام مهدیزادگان اظهار کرد: طی بازدید مشترک کارشناسان شبکه دامپزشکی با نیروی انتظامی شهرستان ماسال یک لاشه گوشت گاو به وزن ۱۸۴ کیلوگرم که به طور غیر مجاز کشتار شده بود و ممهور به مهر جعلی کشتارگاه بود کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی کارشناسان نیروی انتظامی مهر ساخته شده جعلی نیز کشف شد.

رئیس دامپزشکی ماسال خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتیجه آزمایشگاه دامپزشکی گیلان مبنی برغیر قابل مصرف بودن گوشت مکشوفه و پس از پیگیری های شبکه دامپزشکی این شهرستان طبق نظر قاضی محترم پرونده دو نفر در این راستا شناسایی و دستگیرشدند.

 وی تصریح کرد: براساس حکم قضایی نفر اول به دو سال حبس تعزیری و نفر دوم به شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، گفت: یک کارخانه خوراک دام و طیور به علت وجود ذرت آلوده به سم قارچ کش در انبار مواد اولیه با شکایت دامپزشکی و صدورحکم قضایی پلمب شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود:در راستای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی، مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور زیر نظر مستقیم کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار قرار دارند.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده از یک کارخانه خوراک دام و طیور، حدود ۱۵ تن محموله ذرت آلوده به سم قارچ کش (توبوکونازول) کشف و ضبط شد.

دکتر برات الله زیدآبادی، افزود: بنابر شکایت شبکه دامپزشکی، پرونده فرد خاطی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی می‌باشد به مراجع قضایی ارسال شد و با عنایت به سوابق قبلی کارخانه مذکور، حسب دستور دادستان شهرستان و دادیار شعبه اول دادسرای سبزوار، حکم پلمب صادر و کارخانه خوراک دام و طیور متخلف، توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار پلمب شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران