Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  تیم سپاهان در فصل جاری برخلاف همیشه که چهره یک تیم مدعی را داشته تبدیل به تیم معمولی رو به پایین شده است. این تیم با هدایت کرانچار در نیم‌فصل اول روز‌های خوبی را پشت‌سر نگذاشت که یکی از دلایل این ناکامی نداشتن دروازه‌بان شش دانگ بود.

«لی» دروازه‌بان برزیلی سپاهان هرگز نتوانست در درون دروازه زردپوشان به درستی خودنمایی کند و حتی باشگاه سپاهان قرارداد خود را با این دروازه‌بان خارجی فسخ کرده و او اینک همراه تیم در اردوی کیش به‌سر نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نام‌های مختلفی برای حضور در تیم سپاهان مطرح شده است که می‌توان به سیدمهدی رحمتی از استقلال، شهاب گردان از پدیده، وحید شیخ ویسی از استقلال خوزستان، محسن فروزان از پارس جنوبی و محمدرضا اخباری از سایپا اشاره کرد که تاکنون هر یک از این نفرات به دلایل مختلفی با سپاهان به نتیجه نرسیده‌اند. به طور مثال باشگاه سایپا برای محمدرضا اخباری رقم یک میلیاردی برای رضایت‌نامه طلب کرده و ضمن اینکه خواستار مهرداد محمدی هم از این تیم شده است. این دو شرط در کنار خواسته محمدرضا اخباری شرایط را برای تیم سپاهان سخت کرد و به همین دلیل حضور اخباری در تیم سپاهان منتفی شد.

همچنین باشگاه پدیده در مذاکرات تلفنی که سپاهانی‌ها با عوامل این باشگاه داشتند مخالفت شدید خود را برای از دست دادن شهاب گردان اعلام کردند. این شرایط همچنین در مورد محسن فروزان و وحید شیخ ویسی هم حاکم است.

از سویی با توجه به نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی در استقلال و علاقه کرانچار به این دروازه‌بان بحث‌های جدی برای حضور دروازه‌بان با سابقه استقلال در تیم اصفهانی مطرح شد، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است. البته باشگاه سپاهان درخواست کتبی و رسمی به استقلال نداده، اما طی مذاکرات غیر رسمی باشگاه استقلال مخالفت شدید خود را ابراز کرده است.

باشگاه سپاهان موازی با رایزنی برای جذب یک دروازه‌بان خوب ایرانی بررسی گلر‌های خارجی را هم در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این گزینه‌ها دروازه‌بان تیم ملی سوریه است که البته باید گفت: مذاکرات با این گلر خارجی هم هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است و ظاهراً دروازه‌بان تیم ملی سوریه با تیم الاتحاد کشورش قرارداد دارد، اما شنیده‌ها حاکی است که باشگاه سپاهان درصدد است در صورت منتفی شدن یک گلر خوب ایرانی در این تیم این دروازه‌بان سوریه‌ای را جذب کند. آنچه مسلم است باشگاه سپاهان که در خط هافبک و حمله هم احساس نیاز می‌کند بیش از هر چیز دیگری به فکر تقویت خط دروازه خود است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان