Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه ۹۱۱ امام خامنه ای شهرستان اشتهارد،با حضور جناب سرگرد ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد،حجت الاسلام رضازاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، دکتر ولدبیگی امام جمعه شهرستان و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان شهرستان در حسینیه عاشقان ولایت ناحیه اشتهارد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات برادر پاسدار  واحد تقدیر و در حکمی برادر پاسدار  سیدحسن حسینی ساجدی به عنوان فرمانده جدید حوزه ۹۱۱ امام خامنه ای مد منصوب و معارفه شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا  و تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد فرمانده حوزه ۹۱۱ امام خامنه ای اظهارکرد: بسیج بعد از نزدیک به 4 دهه از تشکیل، امروز  درحال حاضر به یک وضعیت وبه یک آمادگی رسیده که همه مردم شاهد این آمادگی بسیج درعرصه های مختلف کشور هستند.

وی افزود :سپاه نهادی است انقلابی که اصلی‌ترین ماموریت آن حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.وی بیان کرد: این نهاد انقلابی و مردمی با تبعیت از ولی فقیه و متصل به ولایت به دنبال تقویت شاخص‌های انقلابی‌گری در درون سازمان و در بین آحاد مردم است، سپاه متعلق به مردم بوده و توسط مردم هم حمایت می‌شود.

 

  خبرنگار بسیجی : صدری

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد