Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- منچستريونايتد بعد از شکست تلخ در دربي شهر منچستر، اين هفته به مصاف بورنموث مي رود.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، منچستريونايتد پس از شکست مقابل سيتي در دربي پا به اين مسابقه مي گذارد و برايش کسب 3 امتياز به شدت اهميت دارد. ژوزه مورينيو پس از شکستي تلخ در ورزشگاه خانگي اکنون به چيزي جز برد فکر نمي کند، آن هم در مقابل بورنموثي که در فصل گذشته يونايتد را در اولدترافورد متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ديداري که زلاتان ابراهيموويچ و تايرون ميگنز با هم درگير شده و مهاجم سوئدي نيز پنالتي حساسي را از دست داد و آن مسابقه با نتيجه مساوي پايان يافت. اکنون شياطين سرخ براي اينکه پاياپاي ساير رقبا حرکت کنند و جايگاه دومي خود در جدول پرميرليگ را همچنان حفظ کنند، نيازمند ارائه بازي در خور شأن و با پيروزي هستند. علاوه بر اين شاگردان مورينيو براي اينکه فاصله شان با منچسترسيتي افزايش نيابد نيز به برد نياز دارند. در اين مسابقه همچنان پل پوگبا، ستاره فرانسوي منچستريونايتد غايب است.
درمقابل، تيم بورنموث از شرايط مناسبي برخوردار نيست. تيم ادي هاو در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر با تنها 16 امتياز در جايگاه چهاردهم جدول رده بندي قرار گرفته و در 4 ديدار اخير خود نيز موفق به کسب برد نشده است. بورنموث در اين فصل تنها چهار پيروزي بدست آورده که دو مسابقه آن ها در خارج از خانه بوده است. همچنان تيم ادي هاو در برابر تيم هاي بالاي جدولي عملکرد قابل قبولي نداشته و برابر چلسي، تاتنهام، منچسترسيتي و آرسنال مغلوب شده است. بايد ديد شاگردان ادي هاو باز هم توانايي ايستادن مقابل تيم مورينيو را دارند يا اينکه اين بار شياطين سرخ اجازه خودنمايي به آن ها نمي دهند.

چهارشنبه شب در امارات ديدار دو تيم رئال مادريد و الجزيره امارات در حالي برگزار مي شود که جدا از اينکه اين بازي از مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام باشگاه هاي جهان است، از زاويه اي ديگر براي مادريدي ها خاص و ويژه خواهد بود. زيدان مي تواند خوشحال باشد چرا که براي اولين بار در فصل جاري او در اين مسابقه تمامي بازيکنانش را در اختيار دارد و مي تواند روي آن ها حساب کند، حتي گرت بيل و رافائل واران مصدوم هم شرايط بازي را دارند و مشکلي براي همراهي تيمشان ندارند. از ابتداي فصل مصدوميت ها و مشکلات زيادي نظير بيماري قلبي کارواخال و يا مصدوميت طولاني متئو کواچيچ و يا محروميت هاي رونالدو و راموس پيش روي زيدان بود، اتفاقي که سرانجام به پايان رسيد و حال مادريدي ها اين فرصت را دارند تا با ترکيبي کامل به ميدان بروند. شايد تنها نگراني مادريدي ها شرايط گرت بيل و ترس از مصدوميت دوباره اش است، بازيکني که در اين فصل 14 مسابقه را به دليل مصدوميت از دست داده است. رونالدو، مرد سال فوتبال جهان در مورد احتمال بازگشت دوباره بي بي سي به رئال مادريد گفت: من هميشه دوست دارم تيم کامل باشد نه فقط براي بودن کريم و گَز (لقب رسانه هاي اسپانيايي براي بيل به معني باد). دوست دارم هيچوقت مصدومي نداشته باشيم و اين نشانه خوبيست که تيم کاملي داريم. بازي کردن دوباره بي بي سي کنار هم فوق العاده خواهد بود.

از چارچوب هفته شانزدهم بوندسليگا، تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود تيم نگون بخت کلن را پيش روي خواهد داشت و اين فرصت را دارد با افزايش اختلاف با تيم دوم، صدرنشيني خود را تثبيت بخشد. بايرن مونيخ، صدرنشين فعلي بوندسليگا در مجموع  15 ديدار قبلي خود در رقابت هاي ليگ، با 35 گل زده در کنار دورتموند صاحب بهترين خط حمله ليگ است، اما اين تيم با تنها 11 گل خورده به تنهايي عنوان بهترين خط دفاع ليگ را از آن خود کرده است. باواريايي ها با 35 امتيازي که تا کنون کسب کرده اند و با توجه به اختلاف 8 امتيازي نسبت به لايپزيشِ رده دومي، حاشيه امنيت خوبي در صدر جدول براي خود ايجاد کرده اند. اما در سوي ديگر ميدان، کلنِ قعر نشين با تنها 9 گل زده و 31 گل خورده عناوين بدترين خط حمله و خط دفاع ليگ را به خودش اختصاص داده است. کلن تنها تيم بدون برد بوندس ليگا تا پايان هفته پانزدهم است که 3 امتياز خود را نيز از 3 تساوي به دست آورده است.
بايرن روز شنبه موفق شد در يک ديدار دشوار در فرانکفورت با نتيجه 1 بر 0 به پيروزي دست يابد و اميدوار است در ديدار خانگي خود مقابل کلن، موقعيت هاي گلزني بيشتري ايجاد کند. آن ها در اين فصل از بوندس ليگا، تنها دو امتياز در خانه از دست داده اند. انتظار مي رود بايرن مونيخ در اين ديدار حاکم ميدان باشد. کلن در اولين حضور مربي جديدش بر روي نيمکت، روز يکشنبه در خانه به مصاف فرايبورگ رفت که در اين ديدار حساس، آن ها پيروزي 3 بر 0 را با شکست 4 بر 3 عوض کردند. کلن اکنون در انتهاي جدول رده بندي بوندس ليگا قرار دارد و براي فرار از سقوط نياز به يک معجزه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!