Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تصویربرداری فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی به پایان رسید. «خجالت نکش» نخستین فیلم سینمایی رضا مقصودی است.


احمد مهران فر و شبنم مقدمی بازیگران اصلی این فیلم هستند . «خجالت نکش» مضمونی طنز دارد و زندگی زن و شوهری را به تصویر می کشد که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این فیلم در روستایی کندر که حوالی شهر چالوس است انجام شده است.

مقصودی در کارنامه خود نگارش فیلمنامه فیلم های سینمایی «من سالوادور نیستم»، «اخلاقتو خوب کن»، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «زخم زیتون»، «شیدا»، «مهر مادری»، «لیلی با من است» و «کوچه و موزه» را برعهده داشته است.

سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده «خجالت نکش» است. دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر حاتمی، دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، مدیر تولید: سجاد رحیمی.

501

خجالت نکش رضا مقصودی من سالوادور نیستم از رئیس جمهور پاداش نگیرید لیلی با من است

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال