Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از اعزام ۱۰ منتخب قرآنی استان به مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان» خبر داد و گفت: این جشنواره در دوره دوازدهم برگزاری به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: جشنواره قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای برادر و خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد هر ساله با استقبال برترین های قرآنی برگزار می شود که این جشنواره در دوره دوازدهم برگزاری، از امروز 22 آذر به میزبانی مشهد مقدس کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اعزام هفت منتخب برادر و سه منتخب خواهر مرحله استانی از استان فارس به این دوره از مسابقات، افزود: در بخش برادران هادی افخمی از کانون «سیدالساجدین (علیه السلام)» شیراز و محمد مهدی روحانی از کانون «رهپویان ولایت» شهرستان سروستان در رشته قرائت و محمدرضا کرم نژاد از کانون «متوسلین به شهدای کربلا» شیراز در رشته اذان شرکت خواهند کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در رشته ترتیل میلاد عظیمی از کانون «حضرت ابوالفضل (علیه السلام)» شهرستان فسا و حسین پرندک از کانون «مدینه النبی (صل الله علیه و آله وسلم)» شیراز و در رشته حفظ کل، محمد رحمانیان از کانون «امام حسین (علیه السلام)» شهرستان جهرم و در رشته حفظ 20 جزء هم صادق فرد مورجانی از کانون «امیرالمومنین (علیه السلام)» شیراز به مرحله کشوری اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اعزام منتخبان خواهر استان فارس، گفت: زهرا حسین پور از کانون «مصباح الهدایه» شیراز و زینب صدری از کانون «مسجد دانشگاه» شیراز در رشته قرائت و الهام حسین زاده از کانون «صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)» شهرستان داراب در بخش خواهران با دیگر منتخبان کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان