Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:56:18 GMT

در ارتقای سلامت با کسی تعارف نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۱۴۲۵

در ارتقای سلامت با کسی تعارف نداریم

خبرگزاری شبستان: مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا گفت: در راستای ارتقای سلامت و اجرای دقیق احکام قضایی با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، شهرام حسین نژادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا عصر دیروز ( ۲۱ آذر) در نشست شورای بهداشت که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: عرضه ماهی در خیابان ‌های آستارا غیر بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان اینکه ماهی آلودگی را سریع جذب می‌کند، افزود: قرار دادن ماهی در روی زمین و جایی که بهداشتی نیست تشدید آلودگی و انتقال بیماری‌ها به انسان را به دنبال دارد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا، نان را قوت اصلی مردم دانست و اظهارکرد: بسیاری از شهروندان آستارایی از کیفیت نان و استفاده برخی از نانوایان از مواد افزودنی در پخت نان در این شهرستان گلایه مند هستند.

 

حسین نژادی با اشاره به اینکه جمع ‌آوری قلیان‌ سراها جنجال ‌برانگیز و دشوار است، گفت: هر یک پک قلیان معادل ۳۰ پک سیگار است.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه نوجوانان، جوانان و حتی تعداد بسیاری از زنان به ‌راحتی در روبروی مدارس و سطح شهر به قلیان دسترسی دارند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در راستای ارتقای سلامت و اجرای دقیق احکام قضایی با کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: برای احکام قضایی مربوط به کشفیات مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف، 9 ماه انتظار می‌کشیم که این به‌ ضرر شبکه بهداشت و درمان بوده و از دستگاه قضا انتظار داریم در این خصوص با ما همکاری لازم را داشته باشند.

 

حسین نژادی با اشاره به اینکه بیماری ایدز با توجه به وجود تکنولوژی‌های جدید قابل درمان است، تصریح کرد: آزمایش‌های مربوط به این بیماری در طبقه دوم درمانگاه شهید محمدزاده رایگان انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با حضور در زندان‌ها و کمپ‌ها افراد مشکوک به بیماری ایدز را مورد آزمایش قرار می‌دهند، افزود: مشخصات افراد مبتلا به بیماری ایدز کدبندی شده و در قالب یک فایل محرمانه در سیستم ثبت می‌شود.

 

حسین نژادی با اشاره به اینکه متولی جمع ‌آوری سگ ‌های ولگرد از معابر عمومی شهرهای آستارا و لوندویل شهرداری‌ها هستند، گفت: امسال، ۵۰۰ عدد واکسن هاری به افرادی که دچار سگ ‌گزیدگی شده بودند تزریق شد که این رقم در مقایسه با سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی