Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پیامی سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور در محور سوسنگرد را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فاطمه سعیدی در پیامی درگذشت دانش‌آموزان اردوی راهیان نور را تسلیت گفت و خواستار بررسی مسئولان شد.

این پیام بدین شرح است:

هوالباقی

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر استان البرز که در اردوی راهیان نور حضور داشتند و طبق اعلام مسئولان تا این لحظه منجر به کشته شدن حداقل 4 دانش آموز و یکی از مربیان این عزیزان شده است قلب‌ها را جریحه‌دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اینکه اخیرا آیین‌نامه اردوهای دانش‌آموزی اصلاح شده و موارد ایمنی در سطح بالایی در نظر گرفته شده بود باید بررسی شود که چرا دوباره شاهد چنین حادثه جانکاهی هستیم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه تلخ از تمامی مسئولین اجرایی تقاضا داریم با دقت و حساسیت مضاعف این حادثه را بررسی کنند.

اینجانب نیز به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از تمامی ابزارهای قانونی برای پیگیری این مساله استفاده خواهم نمود تا شاید راهی برای کاهش این حوادث بیابیم.

فاطمه سعیدی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، عبدالرحمن مجددی اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه واژگونی خودرو سواری که در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار