Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از اردبیل، بهزاد مجیدی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روز گذشته 21 آذرماه در جلسه بررسی خدمات میز خدمت میراث فرهنگی اردبیل اردبیل اظهار کرد طرح میز خدمت این اداره کل در راستای استقرار نظام حقوق شهروندی در سیستم اداری و با هدف اجرای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: میز خدمت به دنبال ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان برای ذینفعان و مراجعه کنندگان اداره کل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستورالعمل عملیات اجرایی آغاز شده است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده می‌شود، افزود: برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته است.
مجیدی بیان کرد: در راستای راه‌اندازی میز خدمت حضوری در کنار ساماندهی و پایش نیروی انسانی، کارشناسان ماهر و مسلط به امور نیز از سوی اداره کل انتخاب شده است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به طراحی فرم‌ها و فرایندها تصریح کرد: هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.
وی در مورد راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی اظهار کرد: با توجه به اینکه اقدامات قبلی اداره کل در تحقق دولت الکترونیک و با خدمت رسانی شفاف و سریع همراه بوده این امر اجرای این طرح را تسریع کرده است.
مجیدی بیان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته طراحی سامانه الکترونیک و استفاده از ظرفیت فضای وب و دستگاه‌های ارتباطی هوشمند است به طوری که در سایت اداره کل بخشی با عنوان میز خدمت الکترونیک تدارک دیده شد و میز خدمت الکترونیک واقع در سایت حاوی ضوابط، مقررات، استانداردها، سوالات متداول و فرم‌های الکترونیکی است.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تولید و تهیه نرم‌افزارهای معرفی اماکن فرهنگی و تاریخی، صنایع دستی، مراکز اقامتی و گردشگری افزود: با استفاده از تلفن همراه این نرم افزارها قابل استفاده است.
وی با اشاره به اینکه لینک نرم افزارها در سایت اداره کل موجود است، گفت: در عین حال نقشه‌های گردشگری استان، شهرستان‌های 10 گانه و مناطق شهری با اطلاعات کامل در سایت تعبیه شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر