Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:55:06 GMT

دهمین کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۲۳۱۹

دهمین کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می شود

به گزارش ایسکانیوز، دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام امروز در وین برگزار می شود؛ ریاست هیات ایرانی به عهده سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران و ریاست هیات طرف مقابل هم بر عهده هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

گفتنی است در این نشست معاونان و مدیران سیاسی شش کشور (آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلستان، چین و آلمان) هم شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون مشترک برجام متشکل از نمایندگان دولت‌های طرف برجام یعنی ایران و ۱+۵ است که در سطح معاونان وزرای امور خارجه گرد هم می آیند. در برجام آمده که نماینده عالی اتحادیه اروپا یا نماینده او به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک خواهد بود و این کمیسیون مشترک بر مبنای ثابت سه ماهیانه و یا در هر زمان به درخواست یک عضو برجام از هماهنگ ‏کننده تشکیل جلسه خواهد داد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران در خصوص دستور کارهای این نشست گفته بود که روند اجرای برجام، موانع موجود در مسیر اجرای آن و به خصوص بیان بدعهدی های آمریکا در قبال برجام همچون جلسات پیشین از جمله دستور کارهای این نشست خواهد بود.

304

برجام عراقچی دهمین کمیسیون مشترک برجام هیات ایرانی ویر خارجه ایران سیاست خارجی اتحادیه اروپا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه ۱۶اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.نمایشگاه با شعار بخوانیم و بسازیم از چهارشنبه ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی برگزار می‌شود و بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران حول محور و موضوع دانش و آگاهی با اهتمام دستگاه ها و نهادهای مختلفی در شهر تهران برگزار می شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080168 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی