Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان ‌شمالی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از دولت، لایحه بودجه را تنطیم و آماده می کند تا تحویل مجلس شود، اعلام کرد: این سازمان برای استان خراسان شمالی فعلا اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان را در لایحه بودجه سال 97 را پیش بینی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مجید پور عیسی، رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان ‌شمالی در این باره اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور فعلا اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان را در لایحه بودجه سال 97 پیش بینی کرده است که البته هنوز وضعیت اعتبارات طرح های ملی و پروژه های شرکت های غیر دولتی شامل شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای، برق و گاز استان در این اعتبار پیش بینی شده، مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استانداری و نمایندگان استان در مجلس در حال پیگیری افزایش سهم اعتباری استان خراسان شمالی در لایحه بودجه سال 97 هستند، پیش بینی می شود این اعتبار اولیه تا بیش از هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

پورعیسی خاطر نشان کرد: بودجه مصوب خراسان شمالی در بودجه سال 96 بیش از هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳