Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:46:19 GMT

تشیع پیکر پدر شهیدان نیاسری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۳۲۵۳

تشیع پیکر پدر شهیدان نیاسری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیکر پاک پدر گرامی شهیدان والامقام نیاسری صبح امروز و با حضور پرشور مردم قدر شناس و شهید پرور ماهدشت، مسئولین شهری، استانی و بسیجیان حوزه ۵۱۷شهید دستغیب ماهدشت از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ماهدشت به سمت گلزار شهدای بی‌بی سکینه تشیع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان‌ذکر است مراسم بزرگداشت این پدر شهید جمعه 24 آذرماه از ساعت 14 الی 16 در مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ماهدشت برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار بسیجی: اصلانی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود