Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه در مقطع 8 ماهه سال جاری، بالغ بر 19.827 میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی صادر کرده است.


به گزارش عصرایران به نقل از اداره روابط عمومی بانک رفاه، طی این مدت تعداد 13.284 فقره انواع ضمانتنامه های ریالی صادر شده است که مدیریت های شعب استان خراسان رضوی، منطقه یک تهران و منطقه دو تهران به ترتیب دارای بیشترین تعداد پرداختی به میزان 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

268، 1.094 و 992 فقره و همچنین مدیریت های شعب استان کرمان، منطقه دو تهران و خراسان رضوی به ترتیب دارای بیشترین مبلغ پرداختی به میزان (3.910)، (1.737) و (1.663) میلیارد ریال بوده اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، ۱۶ روز مانده به پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی، میز خدمت تبدیل مجوزها از امروز (نهم اردیبهشت ۱۴۰۳) تا روز ۲۵ اردیبهشت که آخرین روز از مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا است در بازار بزرگ تهران و ۱۰ ایستگاه مترو دایر شده است.

طبق اعلام مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد، میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در ایستگاه‌های مترو تجریش، شهید بهشتی، هفت‌تیر، امام خمینی (ره)، ۱۵ خرداد، امام حسین (ع)، میدان ولی‌عصر (عج)، میدان آزادی، میدان انقلاب و صادقیه دایر است.

این میزها در قالب مرحله دوم کارزار تبدیل مجوزها به راه افتاده و متولیان امر در تلاش هستند بیشترین امکانات را برای دارندگان مجوزهای کاغذی فراهم آورند تا در مهلت قانونی، مجوز خود را به شناسه یکتا تبدیل کنند.

تبدیل حدود ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هشتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۶۷ هزار و ۹۱۹ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۳۹ هزار و ۴۶۰ مجوز است.

در میان استان‌ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان‌های مذکور به ترتیب ۱۲.۹ درصد، ۱۲.۹ درصد، ۱۰.۹ درصد و ۹ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در هر یک از این استان‌ها به ترتیب ۲۲ هزار و ۷۵۱ مجوز، ۳۲ هزار و ۵۲۸ مجوز، ۱۰ هزار و ۳۳۵ مجوز و ۶ هزار ۹۴۸ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است. کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان‌های خوزستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

در میان دستگاه‌ها نیز سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی در صدر جدول کارزار تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند. هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۴.۵ درصد، ۱۸.۲ درصد، ۸.۵ درصد و ۳.۸ درصد از کل مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند.

طبق قانون از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند. آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نامشان در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و یا با مراجعه به میزهای خدمت فقط با ورود ۳ کد (شماره‌سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 848192 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شاخص کسب و کار وزارت امور اقتصاد و دارایی

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند