Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  فرج‌الله رجبی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: منطقه دستخوش تغییرات زیاد و گسترده‌ای است که مواجهه با آن باید با خردورزی، درایت و رعایت منافع ملی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ترامپ در یک حماقت آشکار بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و با این اقدام خود سلسله‌ای از اقدامات و اتفاقات مهمی را در خاورمیانه رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حاکمان بلندپرواز عربستان و رژیم صهیونیستی در تلاش مضاعف برای ایجاد تفرقه و تنش و درگیری به منظور تفوق نظامی و سیاسی هستند در حقیقت خاورمیانه عرصه شطرنجی است که بازیگران اصیل آن آمریکا و جمهوری اسلامی ایران هستند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: در چنین شرایطی که اقدامات منطقه باید حساب شده، دقیق و توام با دوراندیشی باشد از همه مسئولان و صاحبان تریبون‌های رسمی، مقامات لشکری و کشوری، ائمه جمعه و افراد موثر درخواست می‌کنم در اظهارنظر‌ها و اقدامات‌شان مصوبات شورای امنیت ملی را مدنظر قرار دهند و از هرگونه رفتار و گفتار احساسی، ناهماهنگ، شتاب‌زده و خدای نکرده پرهزینه بپرهیزند.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: اقدامات ترامپ رویارویی ایرانی - عربی را به رویارویی اسلامیآمریکایی مبدل کرده است. مقابله با توطئه‌های آینده آمریکا و تبدیل تهدید‌ها و فرصت‌ها به مثابه حرکت مهره‌های شطرنج است و خدای نکرده غفلت موجب فرصت‌سوزی می‌شود.

رجبی در بخش دیگری از سخنانش با اعتقاد به «ماجراجویی‌های رییس‌جمهور سابق و یارانش»، گفت: داستان احمدی‌نژاد و دوستانش تازه آغاز شده است و یقینا به اینجا ختم نخواهد شد. بر خلاف آنان که حال فعلی وی را متفاوت از قبل می‌دانند، معتقدم احمدی‌نژاد از ابتدا این چنین بوده است و دوستان دیر متوجه ماجرا شدند. ماجراجویی‌ها و بی‌تدبیری‌های احمدی‌نژاد سال‌هاست کشور را ملتهب کرده و همچنان همه ما نمایندگان مجلس شاهدیدم که حاصل دوران ریاست جمهوری وی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چالش‌های بزرگی در ابعاد ملی برای کشور بوجود آورده است.

وی به قوه قضاییه متذکر شد: اکنون خود (احمدی‌نژاد) و دوستانش بعد از آن همه تخلف، از نظام و انقلاب طلبکارند و حتی تهدید به افشاگری می‌کنند و دست آخر «بست» می‌نشینند و می‌دانیم که بست‌نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم معنی تاریخی کاملا روشنی دارد البته آنان همچنان به رفت و آمد و تشکیل جلسه ادامه می‌دهند و مانعی ندارند.

وی گفت: خویشتن‌داری و سعه‌صدر نظام و قوه قضاییه نسبت به احمدی‌نژاد را نقطه قوت آن می‌دانیم، اما چه خوب بود این تسامح و تساهل درباره همه افراد و جریان‌های سیاسی وجود داشت و یکسان عمل می‌شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: رییس‌جمهور دیگری با رفتار، منش و شخصیتی کاملا متمایز از احمدی‌نژاد از حضور در برخی از مراسمات فرهنگی و سیاسی و مجالس با دوستانش منع می‌شود حتی وقتی در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد و در دفاع از نظام و رهبری سخن می‌گوید برایش سر تکان می‌دهیم و گله‌مندیم که چرا تعدادی از نمایندگان با وی دیدار کرده‌اند حتی اگر در آن جلسه جز در تایید نظام و تبعیت از رهبری کلامی به میان نیامده باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان

سخنگوی وزارت خارجه هند به انتقادهای جمهوری آذربایجان درباره ارسال تسلیحات به ارمنستان توسط دهلی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند در یک نشست خبری گفت: «ما هم با جمهوری آذربایجان و هم با ارمنستان روابط خوبی داریم.»

به نوشته روزنامه ارمنی ماسیس پست، وی افزود: « دهلی سیاستی دارد که بر اساس آن به دنبال پیشبرد و ارتقای صادرات دفاعی خود است.»

اخیرا الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان گفته بود که کشورش نمی‌تواند زمانیکه فرانسه، هند و یونان به ایروان سلاح می‌دهند، بی تفاوت باشد.

پیشتر روزنامه اکونومیک تایمز هند گزارش داده بود، یک مقام ارشد ارمنستانی به شهر دهلی سفر کرده و مذاکراتی را در زمینه ارسال تسلیحات با مقامات هندی برگزار کرده است.

آنها اضافه کردند، هند به عنوان یک تامین کننده مهم تسلیحات ارمنستان مطابق با ملزومات این کشور ظاهر شده است.

جزئیات مربوط به این محموله جدید تسلیحاتی هند برای ارمنستان مشخص نشده اما این نشریه هندی به نقل از چند ناظر حوزه ارمنستان گمان‌زنی کرده که این بسته احتمالا شامل تجهیزاتی است که همزمان با وضعیت ملتهب موجود بین ایروان و باکو، نوعی بازدارندگی را برای ارمنستان به وجود می‌آورد.

آخرین محموله تسلیحاتی که هند برای ارمنستان فرستاد شامل راکت اندازهای پیناکا، موشک‌های ضد تانک، راکت‌ها و مهمات دیگر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود