Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: میرزایی‌نسب گفت: پس از برگزاری هر بخش از دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، نتایج آن از طریق مانیتورها اعلام و هر فردی از رتبه خود مطلع می‌شود.

مجتبی میرزایی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه سطح کیفی شرکت‌کنندگان در دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که اکنون در شهر مشهد در حال برگزاری است، خوب است و نسبت به دوره قبلی ارتقا داشته است، گفت: تلاش کرده‌ایم با اعمال برخی تغییرات موجب بهبود روند برگزاری مسابقات شویم تا به این شکل، انگیزه شرکت‌کنندگان در آن را نیز افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پس از انجام برگزاری هر بخشی از مسابقات، بلافاصله نتایج در نمایشگرها اعلام می‌شود و هر شرکت‌کننده‌ای از رتبه خود مطلع می‌شود، افزود: این اقدام اثر خوبی در فضای روانی شرکت‌کنندگان داشته است زیرا آنان با اطلاع از نتایج، خود را برای بخش‌های بعدی آماده می‌کنند.

 

دبیر دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان، خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش برادران‌ و خواهران در سالن‌هایی جداگانه برگزار می شوند که در این میان برادران در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و ترتیل و خواهران در رشته حفظ کل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

میرزایی‌نسب اضافه کرد: هیئت داوران دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان تاکنون از کیفیت مهارت شرکت‌کنندگان در این جشنواره اعلام رضایت کرده‌اند و امیدواریم این موضوع تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: دکتر رافع العامری؛ قاری ممتاز عراقی که قاری و موذن حرم امام موسی کاظم (ع) است، امروز پیش از نماز مغرب و عشاء در جمع داوران و شرکت‌کنندگان جشنواره قرآنی مدهامّتان به قرائت می‌پردازد.

 

 

دبیر دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های نو، اختتامیه این جشنواره را متمایز از دوره‌های پیشین برگزار کنیم، گفت: در افتتاحیه این دوره، حامد علیزاده؛ قاری ممتاز کشورمان اجرا داشت و در حال رایزنی هستیم تا از قرائت محمدجواد پناهی؛ قاری ممتاز دیگر کشورمان نیز در مراسم اختتامیه آن استفاده کنیم.

 

میرزایی‌نسب با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم برای شرکت‌کنندگان استان‌های کم‌برخوردار، در این دوره از جشنواره مدهامّتان، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره آموزشی اثر مثبتی بر اجرای شرکت‌کنندگان در آن داشته است و به وضوح با رفع ایرادات، شاهد تلاوت و اجراهای بسیار بهتری نسبت به دوره‌های پیشین از آنان هستیم.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی‌های بیشتر بتوان دوره‌های بعدی جشنواره قرآنی مدهامّتان را در سطح بالاتری برگزار کرد.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است