Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شو سواره و دستگردان با شرکت 30 اسب در محوطه دانشگاه پیام نور جهرم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم اولین همایش شو سواره و دستگردان اسبان اصیل روز گذشته در دانشگاه پیام نور جهرم برگزار شد .

دکتر محمد قناعتیان رئیس دانشگاه پیام نور جهرم در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به هدف برگزاری اینگونه برنامه ها در دانشگاه گفت :  این همایش که به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه برگزار شد با هدف ایجاد علاقه مندی قشر جوان به ورزش سوارکاری برنامه ریزی شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  در این همایش 30 اسب به همراه سوارکاران خود شرکت داشتند که در این بین ،  اسب هایی از جمله شاه پری، اسطوره، آشوب ،تاراج ، و دیگر اسبان اصیل که همگی از مقام داران مسابقات کشوری در رشته زیبایی و استقامت به شمارمی روند حضور داشتند.

قناعتیان با اشاره به استقبال بسیار خوب دانشجویان از این همایش خاطرنشان کرد : در آینده نیز از برگزاری اینگونه همایش ها که در بین جوانان ایجاد شور و نشاط کرده و در راستای ترویج فرهنگ ورزش کردن است حمایت خواهیم خواهیم کرد .

گفتنی است در پایان این همایش با اهدا تندیسی از سوارکاران تقدیر شد .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد