Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز امروز در همایش پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، زیر بنای تولید و اشتغال اظهار کرد: پژوهش در کشور ما از حالت لوکس و فانتزی در آمده است.

وی با بیان این که علی‌رغم کارهای جزیره‌ای که در دانشگاه در حال انجام است نتیجه مناسب نبوده، بیان کرد: وضعیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جایگاه در خور دانشگاه درجه یک نیست و از همه می‌خواهم تلاش کنند تا یک وضعیت مطلوب در موضوعات پژوهشی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراعات اخلاق و ضروریات آن را در پژوهش، امری واجب دانست و در پایان گفت: امیدوارم با همفکری همه همکاران در حوزه‌های مختلف، با مراعات اخلاق و توجه به این که دانشگاه هر چه انجام می‌دهد سرمشق دانشجویان است، وضعیتمان بهبود یابد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه پژوهش مطلوب نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از جمله شاخص های مهم شیعه گری است که در ایران اسلامی همواره ساری و جاری بوده است. به همین منظور اساتید و علمای بزرگ در حوزه های مختلف علوم عقلی و نقلی سعی داشته‌اند این محبت و عشق خود به معصومین علیهم السلام  را ابراز کرده و به ساحت ایشان ادای احترام کنند.

استاد فاطمه اعتمادی رحمة الله علیها از جمله اساتید فقید حوزه بود که سالها عمر با برکت خود را صرف بیان فضائل و بیانات آن مواضع رسالت و خزائن علوم نمود.

در کتاب عشق برتر، با تلاش جمعی از پژوهشگران مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها توس (پژوهش سرای برهان) سعی شده است بخشی از بیانات آن عالمه فاضله را که با موضوع محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام ایراد شده است جمع آوری کرده و بدین وسیله گامی در جهت انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های آینده برداشته شود.

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد