Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:قاری برجسته قرآن کشور عراق با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح بسیار بالایی برگزار شده، گفت: مسابقات مدهامتان زمینه ساز حضور قاریان جوان ایرانی در سطح بین المللی است.

رافع العامری موذن حرم مطهر حضرت موسی بن جعفر(علیه السلام) و قاری برجسته کشور عراق در حاشیه برگزاری اولین روز دوزادهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح بسیار بالایی برگزار شده و بنده اولین مرتبه ای است که در این مسابقات حضور پیدا می کنم و باید اعتراف نمایم که این دوره مسابقات بسیار عالی برگزار شده و دست اندرکاران زحمت فراوانی را متحمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شرکت کننده ها هم در سطح بالایی بودند و تلاوت ها بسیار عالی بود، اظهار داشت:در کشور عراق هم مسابقات قرآنی برگزار می شودد اما به این وسعت و کیفیت نیست، مسابقات برگزار شده در سطح کشور عراق نه تنها در کلیه شهرها بلکه در حرم های مطهر ائمه معصومین همچون حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود.

 

العامری با اشاره به اینکه برنامه های قرآنی در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی عراق به دفعات برگزار می شود، افزود:سطح برگزاری مسابقات قرآن در عراق به کیفیت و کمیت مسابقات ایران به خصوص مسابقاتی که در مشهد برگزار می شود نیست اما به طور کلی برنامه های قرآنی حتی در منازل هم دایر می شود.

 

موذن حرم مطهر امام موسی بن جعفر(علیه السلام) با بیان اینکه قاریان مطرحی در حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) تلاوت می کنند، ادامه داد:وقتی به مشهد می آیم روحیه ام بسیار شاد می شود البته سفرهایم به مشهد فقط برای شرکت در برنامه ها و مراسمات نیست بلکه بخش عمده آن صرف طلب استغفار و پابوسی امام رضا(علیه السلام) می شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود