Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از صدور مجوز برای ساخت باشگاه تخصصی در حاشیه شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش بهادری صبح چهارشنبه در نشست اعضای هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب جوانان از رشته ورزشی بدن‌سازی هرگونه مجوز تأسیس باشگاه تنها در حواشی شهر و در صورت وجود مربی کارت دار صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان خراسان شمالی، به‌روز شدن مربیان رشته بدن‌سازی، توجه به هیئت‌های شهرستان‌های استان و توجه ویژه به ورزش بانوان تأکید کرد.

آمادگی برگزاری رقابت‌های کشوری

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی آمادگی برگزاری مسابقات کشوری رشته‌های مختلف در استان وجود دارد و انتظار داریم این هیئت با برنامه‌ریزی درست در سال ۹۷ نسبت به برگزاری مسابقات کشوری اقدام کند.

بهادری همچنین از آمادگی برگزاری مسابقات کشوری پرورش اندام و مچ اندازی در خراسان شمالی خبر داد.

وی گفت: امروزه ورزش بدن‌سازی به‌عنوان مادر رشته‌های مختلف معرفی می‌شود و تمام رشته‌های ورزشی به‌نوعی به آن نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نقاط خاصی از شهرستان بجنورد ۲۱ سالن ورزشی بدن‌سازی وجود دارد و این در حالی است که در حاشیه‌های بجنورد هیچ باشگاه تخصصی فعالیت ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت