Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین علی دل زنده مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین؛ اظهار کرد: کتاب چالش‌ها و تجارب برتر توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین به قلم دکتر هانی اربابی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهندس سینا مرادی در ۱۴۴ صفحه به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دل زنده گفت: کتاب حاضر ترجمه کتابی است که توسط انجمن مدیریت پروژه آمریکا در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است و همچنین نتیجه پژوهشی است که با حمایت انجمن مدیریت پروژه بر روی ۳۹ پروژه و برنامه دولتی در کشورهای توسعه یافته از قبیل ایالات متحده، انگلستان و استرالیا صورت گرفته است.
وی افزود: پروژه‌ها و برنامه‌های دولتی سهم بزرگی از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهند و با وجود ذی‌نفعان متعدد و اهداف متفاوت، ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های خاصی دارند که ضرورت پرداختن به این چالش‌ها، مترجمان را برای ترجمه این کتاب برانگیخت.
مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه نویسندگان، مخاطبان اصلی این کتاب را دانشجویان «بخصوص رشته‌های مدیریت پروژه و مدیریت دولتی»، مدیران و دست اندرکاران صنعت و پژوهشگران انتخاب کرده‌اند اظهار کرد: نویسندگان کتاب کوشیده‌اند کتاب را به ساده‌ترین زبان ممکن بنویسند و آن را با مثال‌های فراوان قابل فهم کنند، کتاب با ساختار پژوهشی نگارش شده است و مشتمل بر مواردی مانند مقدمه، مرور ادبیات، روش پژوهش، بحث و نتیجه گیری است، از این رو برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در باب نحوه نگارش نیز سودمند است.
مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با تأکید بر رویه علمی و سختگیرانه این انتشارات در حوزه انتشار کتب علمی و دانشگاهی عنوان کرد: هدف انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین ارتقاء سطح علمی استان از طریق آثار ارزشمند و فاخر علمی است و برای تحقق این امر فرآیندهای حرفه‌ای و اصولی از جمله بررسی در شورای علمی انتشارات و داوری علمی کتاب در سه مرحله با حضور اساتید برجسته استان طی می‌شود تا یک مؤلف بتواند مجوز انتشار یک عنوان کتاب را کسب کند.
علی دل‌زنده در پایان اظهار کرد: از همه اساتید و صاحبان اندیشه استان که دارای تألیفات علمی هستند و می‌توانند به ارتقای سطح علمی و دانشگاهی استان کمک کنند، دعوت می‌کنیم تا با انتشار کتب برجسته علمی و پژوهشی ما را در این هدف یار کنند.
علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با شماره ۰۹۳۵۶۶۶۵۵۴۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین استقلال صبح جمعه در حاشیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه توسط جهاد دانشگاهی در ۱۱ نقطه استان فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شده است.

استقلال گفت: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون نیز گفت: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم بودند.

وی درباره نتایج آزمون نیز اظهار کرد: نتایج آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آزمون استخدامی آموزش مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب صبح جمعه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 6095692

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد