Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-03@15:26:58 GMT

مهاجم تیم سومین بازیکن برتر هفته لیگ یونان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۹۳۹۴

مهاجم تیم سومین بازیکن برتر هفته لیگ یونان+عکس

به گزارش"۱۱نیوز"؛ سایت نوا اسپورت، حامی رسانه‌ای سوپر لیگ یونان نتیجه نظرسنجی انتخاب برترین بازیکنان هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان را اعلام کرد که کریم انصاری‌فرد در جایگاه سوم قرار گرفت.
انصاری‌فرد با گلزنی و دادن یک پاس گل در بازی خارج از خانه المپیاکوس برابر پانتولیکوس به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد و به جمع هشت نامزد برتر هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس با کسب 14.79 درصد آرای هواداران و کمیسیون 21 نفره شامل روزنامه‌نگاران ورزشی رتبه سوم نظرسنجی نوا اسپورت را به خود اختصاص داد. بازیکنان تیم‌های پائوک و آاک در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.
برچسب ها: کریم انصاری فرد ، ۱۱نیوز ، سوپر لیگ یونان ، مهاجم تیم سومین بازیکن برتر هفته لیگ یونان

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد